Originally posted by Jasperovitsj
Damn, dit lijkt enorm hard op een andere oudere plaat, maar ik kan er maar niet opkomen. Frustratie!
Serieus, die high pitched geluiden op rond 2'40", komt bijna letterlijk uit een andere plaat. Iets vrij bekend zelfs, volgens mij heb ik het ook gedraaid. It's driving me crazy!! :whip:
Progrez
"... Patrick Nebel, stuwende kracht achter het kierewiete synthesizerproject Nacht Und Nebel. Wie goed oplet, hoort in 'Beats of Love' de gitaar van de betreurde Chris Whitley, die op een blauwe maandag en bezopen dinsdag ook nog bij 2 Belgen zat. Toen 'Beats of Love' in 1984 een radiohit werd, vertoefde Patrick Nebel in een Zwitsers sanatorium. Drank, pillen en een hartziekte werden hem twee jaar later fataal."
Real
Ontdekt in een zekere jaarmix vanop dit forum. Heerlijk.
Real
Eentje die ik zeker eens live wil horen. Deze plaat blijft maar opbouwen.
Config
quote:
Originally posted by Real
Ontdekt in een zekere jaarmix vanop dit forum. Heerlijk.
lees: in bijna alle jaarmixen op dit forum.
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Serieus, die high pitched geluiden op rond 2'40", komt bijna letterlijk uit een andere plaat. Iets vrij bekend zelfs, volgens mij heb ik het ook gedraaid. It's driving me crazy!! :whip:
daar heb je wel een punt.. Ik ben wel zeker dat ik nooit op de naam zal komen.
Henry Saiz mixed er trouwens af en toe wel keer goe naast :)
Config
quote:
Originally posted by Real
Eentje die ik zeker eens live wil horen. Deze plaat blijft maar opbouwen.
Verdorie, al weken bijna iedere dag gekeken en nu staat ie er net op. Is geen misse ep maar kheb toch al veeeeeel beter gehoord van 16b.
Als je em op beatport checkt ga dan zeker eens door naar die link van The Lank Collection. Daar staat echt heerlijk spul tussen. Toch nog effe de aandacht vestigen op Run on fumes. Heb ik vorig jaar plat gedraaid. Heerlijk!
Config
Ben Watt & Stimming feat Julia Biel - Bright Star (Sunset Mix)
Heerlijk!
Jasperovitsj
Waanzinnige EP :eyespop:
Progrez
After on sunday.
Progrez
Een van de nieuwe Moby-platen. Zes minuten en drie seconden zonder een honderdste van een seconde blijdschap of optimisme. Dat belooft voor het aankomende album.