|
Right Now #6 (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Roberto Rodriguez - Besomebody
Roberto Rodriguez - Singularity
Nieuwe Freerange :crazy: |
|
|
| BZRK |
Jake Shelton - El Cascador
zotte plaat die Airwave gisteren ook draaide :crazy: |
|
|
| N.I.C.K.K. |
adamo stodtko & sundiver -monique
dit is gewoon zo'n erg mooi en goed nummer !!:eyes: |
|
|
| Config |
| DJ Preach - Elektra |
|
|
| CygnusX |
Kerli - Walking On Air (Armin Van Buuren Dub)
Goed Deadmau5-achtig nummer! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Kerli - Walking On Air (Armin Van Buuren Dub)
Goed Deadmau5-achtig nummer! |
Tis echt bescheten, serieus. En het nummer trekt echt op geen zak. Het gedacht alleen al dat Armin zich hiertoe verlaagt... Maar moeten we daar nog van verschieten? Imagine was ook al een verzameling van copyca7 platen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Tis echt bescheten, serieus. En het nummer trekt echt op geen zak. Het gedacht alleen al dat Armin zich hiertoe verlaagt... Maar moeten we daar nog van verschieten? Imagine was ook al een verzameling van copyca7 platen. |
ivm Armin nog leuk nieuws ... ik heb hem gisteren op Q-Music gehoord met "In And Our Of Love" :eyespop:
geweldig, niet??? nu kan heel België trance meer leren appreciëren :gsmile: |
|
|
| Config |
| jah kwas eigenlijk van plan om et ook te posten, en het erge is dat dat verdomd nummer gewoon een hele dag in mijn hoofd is blijven hangen :conf: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
jah kwas eigenlijk van plan om et ook te posten, en het erge is dat dat verdomd nummer gewoon een hele dag in mijn hoofd is blijven hangen :conf: |
ik vind het eigenlijk helemaal geen slecht nummer, maar 't is gewoon geen trance :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ivm Armin nog leuk nieuws ... ik heb hem gisteren op Q-Music gehoord met "In And Our Of Love" :eyespop:
geweldig, niet??? nu kan heel België trance meer leren appreciëren :gsmile: |
lol, deze middag hoorde ik ze op q-music iets vertellen over Sander Van Doorn :wtf: |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by MikeVee
lol, deze middag hoorde ik ze op q-music iets vertellen over Sander Van Doorn :wtf: |
Sander van Doorn heeft samen met Robbie Williams een plaat gemaakt: Close my eyes. Was eerst een remix voor een ander nummer van Robbie Williams; We're the Pet Shop Boys, maar nu heet het dus Sander van Doorn vs. Robbie Williams - Close my eyes.
Edit: sample hier: http://www.youtube.com/watch?v=skqnGRqi_ag
Dat zal misschien wel de reden zijn waarom ze het over SvD hadden. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by DJ Zetski
Sander van Doorn heeft samen met Robbie Williams een plaat gemaakt: Close my eyes. Was eerst een remix voor een ander nummer van Robbie Williams; We're the Pet Shop Boys, maar nu heet het dus Sander van Doorn vs. Robbie Williams - Close my eyes.
Edit: sample hier: http://www.youtube.com/watch?v=skqnGRqi_ag
Dat zal misschien wel de reden zijn waarom ze het over SvD hadden. |
typische SvD track vind ik, ik vond er dan ook niks aan toen ik hem voor het eerst hoorde een tijdje terug ...
en nu nog steeds niet :p |
|
|
|
|