return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 
Right Now #6 (pg. 96)
View this Thread in Original format
Pumaz
Roberto Rodriguez - Besomebody
Roberto Rodriguez - Singularity

Nieuwe Freerange :crazy:
BZRK
Jake Shelton - El Cascador

zotte plaat die Airwave gisteren ook draaide :crazy:
N.I.C.K.K.
adamo stodtko & sundiver -monique

dit is gewoon zo'n erg mooi en goed nummer !!:eyes:
Config
DJ Preach - Elektra
CygnusX
Kerli - Walking On Air (Armin Van Buuren Dub)

Goed Deadmau5-achtig nummer!
Config
quote:
Originally posted by CygnusX
Kerli - Walking On Air (Armin Van Buuren Dub)

Goed Deadmau5-achtig nummer!


Tis echt bescheten, serieus. En het nummer trekt echt op geen zak. Het gedacht alleen al dat Armin zich hiertoe verlaagt... Maar moeten we daar nog van verschieten? Imagine was ook al een verzameling van copyca7 platen.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Tis echt bescheten, serieus. En het nummer trekt echt op geen zak. Het gedacht alleen al dat Armin zich hiertoe verlaagt... Maar moeten we daar nog van verschieten? Imagine was ook al een verzameling van copyca7 platen.


ivm Armin nog leuk nieuws ... ik heb hem gisteren op Q-Music gehoord met "In And Our Of Love" :eyespop:

geweldig, niet??? nu kan heel België trance meer leren appreciëren :gsmile:
Config
jah kwas eigenlijk van plan om et ook te posten, en het erge is dat dat verdomd nummer gewoon een hele dag in mijn hoofd is blijven hangen :conf:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
jah kwas eigenlijk van plan om et ook te posten, en het erge is dat dat verdomd nummer gewoon een hele dag in mijn hoofd is blijven hangen :conf:


ik vind het eigenlijk helemaal geen slecht nummer, maar 't is gewoon geen trance :p
MikeVee
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ivm Armin nog leuk nieuws ... ik heb hem gisteren op Q-Music gehoord met "In And Our Of Love" :eyespop:

geweldig, niet??? nu kan heel België trance meer leren appreciëren :gsmile:


lol, deze middag hoorde ik ze op q-music iets vertellen over Sander Van Doorn :wtf:

DJ Zetski
quote:
Originally posted by MikeVee
lol, deze middag hoorde ik ze op q-music iets vertellen over Sander Van Doorn :wtf:


Sander van Doorn heeft samen met Robbie Williams een plaat gemaakt: Close my eyes. Was eerst een remix voor een ander nummer van Robbie Williams; We're the Pet Shop Boys, maar nu heet het dus Sander van Doorn vs. Robbie Williams - Close my eyes.

Edit: sample hier: http://www.youtube.com/watch?v=skqnGRqi_ag

Dat zal misschien wel de reden zijn waarom ze het over SvD hadden.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by DJ Zetski
Sander van Doorn heeft samen met Robbie Williams een plaat gemaakt: Close my eyes. Was eerst een remix voor een ander nummer van Robbie Williams; We're the Pet Shop Boys, maar nu heet het dus Sander van Doorn vs. Robbie Williams - Close my eyes.

Edit: sample hier: http://www.youtube.com/watch?v=skqnGRqi_ag

Dat zal misschien wel de reden zijn waarom ze het over SvD hadden.


typische SvD track vind ik, ik vond er dan ook niks aan toen ik hem voor het eerst hoorde een tijdje terug ...

en nu nog steeds niet :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 
Privacy Statement