Originally posted by Jakhira
Het einde ervan is compleet onmixbaar, en het is nu ook weer niet een goeie afsluitplaat.
Creatief zijn he :)
Config
quote:
Originally posted by Jakhira
Het einde ervan is compleet onmixbaar, en het is nu ook weer niet een goeie afsluitplaat.
Maar het doet me enorm denken aan de goeie oude dagen :tongue2
Nu zit ik hier naar veel dingen van Lank te luisteren. Die vind ik goed!
Lank is geweldig :)
Jakhira
Madoka - Dive :crazy:
Plastic Fantastic!
domineesje
nostalgie:)
Jakhira
Eentje uit de selectie voor mijn volgende set :D
Jasperovitsj
Blijkbaar de enige uit de eerste Turkse armada die nog actief produceert. Wel mijlenver van wat hij toen deed, maar toch :)
For old time's sake:
Jakhira
Waar is Yünus als je hem nodig hebt? :(
Dit wordt de opener van mijn volgende :crazy:
Jakhira
Stelios Vassiloudis - It is what it is :eyes:
Het dubbele debuutalbum van de Griekse meester, op Bedrock :)
De eerste cd is downtempo, de tweede is dansvloer-gericht...
FCB_Fanatic
Cybernetika :cool:
Config
quote:
Originally posted by Jakhira
Stelios Vassiloudis - It is what it is :eyes:
Het dubbele debuutalbum van de Griekse meester, op Bedrock :)
De eerste cd is downtempo, de tweede is dansvloer-gericht...
degelijk album , wel geen enkele track gekocht. Er zaten geen echte topplaten in vond ik.
Jakhira
Voor een dj zit er weinig tussen, ja. Maar ik vind het als luisteraar zeker de moeite :)
'Feed' en 'Reaching' aankopen zou een goed idee zijn hoor :D
Dit wint de prijs voor mooiste track van het jaar, wat mij betreft.
Wat een harmonie! De strings en cello doen mij denken aan Tan Dun soundtracks (Crouching Tiger, Hidden Dragon / House Of Flying Daggers) :crazy: