Gisteren beluisterd.. Balanceerde voor mij op het randje van kopen of niet.. uiteindelijk niet gedaan wegens reeds 15 tracks gekocht :p
Jakhira
Het einde ervan is compleet onmixbaar, en het is nu ook weer niet een goeie afsluitplaat.
Maar het doet me enorm denken aan de goeie oude dagen :tongue2
Nu zit ik hier naar veel dingen van Lank te luisteren. Die vind ik goed!