Alweer een leuke plaat om te remixen, dankzij Beatport :)
Het album waar dit op staat is geweldig!
loopt er een remix contest? Eergisteren nog gekeken naar nieuwe contests maar er waren er geen open. Je hebt gelijk, het album is echt dik in orde. Heb vooral Harmonie en Nightfall gedraaid, maar alle nummers op het album zijn stuk voor stuk meer dan degelijk.
Wat het album betreft: ik vind 'Rue Brusherie' ook heel goed!
Config
Nice, kzal me wat bezighouden met de remix parts :)
Real
Zijn er het voorbije half jaar nog trance compilaties/mixcd's/livesets uitgekomen die de moeite waard zijn? Ik heb het al een hele tijd niet meer gevolgd, en ik ben eens benieuwd of er nog goede tranceplaten uitgebracht worden.
Geen vocals.
Jakhira
Wellicht niet :p
Nieuw label met nieuwe muziek van mijn favoriete ouwe rotten :D
Push2005
Guilty pleasure :happy2:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Zijn er het voorbije half jaar nog trance compilaties/mixcd's/livesets uitgekomen die de moeite waard zijn? Ik heb het al een hele tijd niet meer gevolgd, en ik ben eens benieuwd of er nog goede tranceplaten uitgebracht worden.
Geen vocals.
ik heb niet echt een idee wat compilaties / mixcd's / livesets betreft, maar ik kan wel het album aanraden van Cosmithex: "Visions Of Sound", uit op JOOF. Ook zijn ep releases zijn goed.
Daarnaast vind ik ook de laatste releases van John 00 Fleming zelf op JOOF heel goed: zn laatste was "The 10th life/The Astrophysical Nebula", en hij heeft momenteel ook een aankomende met "Fires Of Chameleon/Mustang". Verder zijn ook de Timewave releases op JOOF heel goed
ook Airwave is weer straf bezig met een aantal releases. En zeker uitkijken naar zijn nieuwe album dat gepland is voor juni.
ook een aanrader, maar geen pure trance: "Solar Fields - Random Friday" op Ultimae Records
Jakhira
Ik stoor mij aan veel 'nu skool' deep house, maar dit is schitterend :cool:
Progrez
Afgelopen nacht en ochtend nog eens gepasseerd in Fort 8 in Hoboken, waar de Magic Reunion plaatsvond. After-klepper van het ochtendgloren tussen twee fysieke onderonsjes door:
christina
Push2005
:crazy:
Crebilis
Ik kan er niet aan doen, maar het geeft zo'n heerlijk zomers gevoel :)