En de prijs voor doorbraak van het jaar gaat naar Detroit Swindle!
Config
Das nu echt keer totaal mijn ding niet se.
Jakhira
Ik ben helemaal dol op hun sound :)
TOR
Geweldig dikke techno :crazy:
domineesje
Kindred Spirits - French kiss dat emoticon x100
Progrez
Twee weken geleden nog ochtendlijk obscuur in de Kings, gisterenmiddag even onverwacht als nonchalant op Radio 1. Louche mens daar achter de afspeellijst.
Jakhira
Harry Wolfman remix vind ik super :D
Jasperovitsj
Was dat enkele weken geleden zelfs niet de hotshot op studio brussel?
Progrez
De hot-wat op wat?
Dat maakt ze al iets minder.
Deze daarentegen.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Was dat enkele weken geleden zelfs niet de hotshot op studio brussel?
Idd, maakt de plaat niet minder goed daarentegen.
Net zoals die hierboven. Beide in mijn playlist.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Progrez
De hot-wat op wat?
Dat maakt ze al iets minder.
Deze daarentegen.
Nog niet zo lang geleden was er een andere Crosstown Rebels plaat daar de hotshot. Alles om zeep.
Wat mij betreft:
Bon, het is dan niet meer dezelfde Lieb als vroeger, maar ik ben toch verdomd blij met zijn comeback.
De Max Cooper remix van dezelfde EP is trouwens ook weer van buitenaardse klasse.