|
Right Now #6 (pg. 225)
|
View this Thread in Original format
| pzK |
ik wil meer van dit! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pzK
ik wil meer van dit! :) |
Damn, dit lijkt enorm hard op een andere oudere plaat, maar ik kan er maar niet opkomen. Frustratie!
Anyway, meer van dat:
|
|
|
| Progrez |
| Ik heb me de hele cd aangeschaft. Een album dat de titel The Black Album draagt, moet in elke collectie zitten. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Progrez
Een album dat de titel The Black Album draagt, moet in elke collectie zitten. |
Hebde deze ook?
 |
|
|
| De Geert |
BZRK 1 - Progrez 0
OT: T4L - Biogenesis |
|
|
| Progrez |
Nee, bedankt. Geef mijn portie maar aan Mohammed.
Men neme een theelepel trance en een snuifje acid, men krijge onderstaande klassieker uit 1993 (op grootmoeders wijze):
|
|
|
| Xilver |
| Men neme wat Amiga 500 FastTracker II, men neme wat off-the-shelf samplekes, en dan krijgen we inderdaad zulke oubollige rommel. |
|
|
| Config |
Agoria - Panta Rei
nie mis :) |
|
|
|
|