| Config |
Ik kan de meeste Goose-platen wel pruimen :) Hun live performances zijn top en die drummer is niet normaal :)
Netsky heeft ook zo'n goeie drummer in zijn live zitten trouwens, is wel van vitaal belang natuurlijk. Vind dat wel een dikke plus aan het hele live-gebeuren.
Synrise blijf ik ook geweldig vinden. |
|
|