|
Right Now #6 (pg. 160)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Die zit in de playlist van mijn volgende mix :) |
same, haha :D |
|
|
| Jasperovitsj |
BT - Rose of Jericho (BT album mix)
BT - Rose of Jericho (Robbie Rivera remix)
BT - Rose of Jericho (Sultan & Ned Shepard remix)
jezus christus :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
BT - Rose of Jericho (BT album mix)
BT - Rose of Jericho (Robbie Rivera remix)
BT - Rose of Jericho (Sultan & Ned Shepard remix)
jezus christus :( |
Ik werd er ook niet vrolijk van :clown: |
|
|
| redzone1 |
Ik vind persoonlijk de Original Album version wel iets hebben.
Hoe simpel het ook lijkt, het klinkt 200% beter dan de meeste andere producers. Toch op Heaven 7 gezet ;) |
|
|
| DJ Zetski |
| quote: | Originally posted by redzone1
Ik vind persoonlijk de Original Album version wel iets hebben.
Hoe simpel het ook lijkt, het klinkt 200% beter dan de meeste andere producers. Toch op Heaven 7 gezet ;) |
Dan weten we nu ook weer dat er een 7de editie van Heaven aankomt, waarvoor dank! Wat mogen we nog meer verwachten? Ik dacht trouwens dat er geen verdere interesse meer was om nog een Heaven uit te brengen? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by redzone1
Ik vind persoonlijk de Original Album version wel iets hebben.
|
Die is nog enigszins draaglijk ja :)
Maar die remixes, wat een bagger. Run off the mill standaard sound-of-the-moment gezever zonder enige vorm van inspiratie of originaliteit. Waarom gaat BT ook met Tiesto en Black Hole in zee  |
|
|
| Dev |
| Nieuwe Lolo op ASOT, Trampoline.. :eyes: |
|
|
| redzone1 |
Heaven 7 komt er begin juli aan.
Elk jaar zegt N.E.W.S. dat ze er mee stoppen, en elke keer
komen ze daar op terug.
Wat er allemaal op staat ? Nieuwe Union Jack, nieuwe BT, toch eens een Deadmau5 (I Remember), Breeder, Y-Traxx, Amoeba Assassin, Pole Folder,
Chicane, Dash Berlin,... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waarom gaat BT ook met Tiesto en Black Hole in zee |
Omdat het een kwaliteitslabel is ? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ja, wat zich ook vertaalt in de kwaliteit van deze release :nervous: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by redzone1
Nieuwe Union Jack |
DAT is nu pas eens een ABSOLUTE TOP plaat !!!!!! :eyes: :crazy: :eyespop:
het begon tijd te worden dat ze die eens gingen releasen bij Platipus, ik zit er al een jaar op te wachten |
|
|
| CygnusX |
Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers
Vet nummer, maar ik vrees dat het de komende weken kapot gespeeld gaat worden. |
|
|
|
|