Vond ik ook geen misse, misschien binnenkort nog eens in de show :)
TOR
Jasperovitsj
:haha:
Straffe remakes van Universal Nation en Silver Bath toch?
Config
Silver Bath is de ergste alvast, lekker op de bandwagon gesprongen..
Ik twijfel wat het ergste is, een remixer die een prachtig origineel verneukt of de maker van het origineel die het zelf doet. Ik denk toch het tweede.
Enfin, om Tor's poging tot forum revive wat kracht bij te zetten hier ook nog een bijdrage.
Mijn playlist al enkele keren gepasseerd. Leuk label Manual.
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
pzK
heel leuk album
TOR
:crazy:
domineesje
:crazy:
Config
Oa. op die release heb ik gewacht. Tot nu toe enkel de originals gehoord maar was nog benieuwd naar de Nhar remix, en die is indeed wat ik ervan verwacht had, top!
In maart komt trouwens Invol<3er uit! Als hij in de lijn van de vorige twee ligt ongetwijfeld een van de albums van het jaar.