Originally posted by Jakhira
Ik weet dat het geen trance label is hoor, ik had het eigenlijk over de eigenaars ;)
In welk hokje passen die releases dan?
Helaas bestaat de term 'Mc' al voor iets anders :o
On topic: ik luister de laatste tijd naar veel oude releases die ik een beetje vergeten was, en dingen die ik gemist heb in mijn drum tools-periode op de labels die ik nu volg. Helaas vind ik geen YouTube clips voor pareltjes als Marko Militano - Think of a place.
veel van die releases passen in het trancy progressive house genre. der zijn echt een paar topplaten op dat label uitgekomen hoor, Anjunadeep is voor mij een niet te onderschatten label, zelfs al zitten er tranceheads achter, dat mag geen reden zijn om zomaar een label links te laten liggen.
Jakhira
Zelfs die Vincenzo remix is in mijn ogen maar een schaduw van wat hij kan, dus zal ik de rest ook maar niks vinden :o
Config
quote:
Originally posted by Jakhira
Zelfs die Vincenzo remix is in mijn ogen maar een schaduw van wat hij kan, dus zal ik de rest ook maar niks vinden :o
ja das voor mij de slechtste vincenzo in tijden :) op het niveau van die release eigenlijk. Maar toch, een slechte release maakt nog geen slecht label.
Jakhira
Melige is het! En ik ben een voorstander van harmonie en vocals, kijk maar naar mijn laatste remixes :p
Misschien moet ik mijn eigen originals eens naar Anjunadeep sturen :wtf:
CygnusX
De Anjunadeep van komende week vind ik uitstekend.
BZRK
quote:
Originally posted by CygnusX
De Anjunadeep van komende week vind ik uitstekend.
Jaytech :crazy: Al vind ik Echo wel beter.
En wat te zeggen van de release op Anjunabeats dan :eyespop: :eyespop: