Ik ben er eerlijk gezegd niet kapot van. Ik heb het gevoel dat hij nu al wat te lang in deze sound blijft hangen, en dat er wat te veel zekerheid in zijn spel is gekropen. Het klinkt allemaal wel heel mooi, de melodieën zijn weer heerlijk, maar ik heb niet meer dat wow-gevoel dat zijn tracks tot een jaar of twee drie geleden steeds hadden.
De uitzondering die de regel bevestigt dit jaar was wel deze:
FCB_Fanatic
Sunstryk & E-Clip - Natures Warning :cool:
CygnusX
:eyes:
domineesje
BT - Remember (Sasha Remix)
:)
Jasperovitsj
Om het jaar in stijl af te sluiten:
Adembenemend mooi
En dik klote ook, mijn yearmix was net helemaal gecompileerd, nu moet ik dit er weer ergens zien tussen te krijgen :whip:
BZRK
Schitterend idd. Die Vince Watson remix van Paucity eveneens.
christina
classics set op GDJB vandaag:D
sbastien4678
quote:
Originally posted by christina
classics set op GDJB vandaag:D
ik ook :D
christina
quote:
Originally posted by sbastien4678
ik ook :D
't is goed he! :D
sbastien4678
quote:
Originally posted by christina
't is goed he! :D
Heerlijk! :crazy:
BZRK
quote:
Originally posted by christina
classics set op GDJB vandaag:D