ik krijg maar niet genoeg van deze !!!! beste werk van Laurent sinds lang :eyespop:
Real
quote:
Originally posted by TOR
Chymera - Dreamrunner (Funk D'Void Remix)
:eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :crazy:
Jasperovitsj
TOR
Planisphere - Deep Blue Dream
Nog steeds kippenvel
pzK
Margot - France 2 :)
TOR
Dat was nog eens uplifting trance :disbelief
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by TOR
Dat was nog eens uplifting trance :disbelief
volledig akkoord!
maar de 8 Wonders Remix van Zonderland heeft wel mijn voorkeur :)
TOR
Beide versies zijn zeer sterk vind ik.
Dit is nog zo'n goeie:
De Geert
Heerlijke muziek, doet er mij aan denken dat ik nog steeds eens Nightmusic Vol. 1 van The Thrillseekers in huis moet halen! Nog 2 pareltjes die daarop verschijnen:
Real
2002-2004 was eigenlijk een hele leuke trance-periode. :)