Die is ook goed, inderdaad. Youandme & Cosmic Cowboys remix is mijn favoriet :)
Ook een nieuwtje :D
Config
Jup die Youandme & Cosmic Cowboys is ook wel mijn favoriet. Die Ken Hayakawa en de Lake People remix van Ordinary zijn ook goed. En van Lapacha vond ik de Alex Q remix ook zwaar goed eigenlijk. Tzijn eigenlijk allemaal goeikes in die EP :D
Ook gevonden gisteren:
:crazy:
Progrez
Paar weken geleden op Beatport gevonden. Goei afterke voor tijdens de curieuze uurtjes. Natuurlijk wel wat rapper zetten.
Push2005
:crazy: :crazy:
Progrez
Niet de minste vrolijke noot. Sterk.
Van hetzelfde mistroostige, hoogkwalitatieve niveau:
Voer voor 3 augustus 2013 om 09.51u in de ochtend op ene Duitse weide.