| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat een héérlijke plaat; net zoals de original :)
Had beiden nog niet beluisterd en was toch 'ns benieuwd waarom die zo hoog gequoteerd stonden in de TOTY list. |
idd een lekkere plaat :tongue2
Binnekort komt er trouwens nog een tweede release uit met een "Jay Selway & Magnus Remix" en een "Miika Kuisma Remix" |
|
|