Kheb die gisteren nog op mijnen FB gepost, sterke en subtiele plaat :) eentje voor volgende WLP :p
Jakhira
Dit kon net zo goed bij nieuwe releases :)
Rijzende ster N'dinga Gaba was geweldig in Brussel vorige week!
Push2005
\o/
Push2005
:crazy: :crazy: wat een zálige plaat :D
also nice
Jasperovitsj
Het is nog geen Ride, maar toch een leuke comeback :)
Jakhira
Ride! Die was ik vergeten :o
*gaat naar platenkast*
:D
Progrez
Vrijdag nog eens onverwacht beland in de Kings, de club waar er om 11.00u 's morgens meer volk zit dan om 03.00u. En daar weten ze nog altijd welke muziek ze moeten spelen.