Originally posted by FCB_Fanatic
typische e-clip stijl
als ge deze goed vindt zult ge zijn andere producties ook wel niet slecht vinden
andere aanraders van JOOF zn album vind ik:
- Baphomets Horn: techno geïnspireerde plaat
- Finding Ganesha: fantastische zweverige trance, één van de beste tracks op het album
- New Beginning + MMX1215 + The Winds Of Change Are Blowing: progressive trance / house
- Fight The Darkness + 1440 minutes: vrij donkere trance
- Frisson: gelijkaardig als de twee bovenstaande, maar dan in de 00.db stijl van het eerste 00.db album
- Bumble Nights: een speciaal nummer, breaks / dnb met vocals, niet slecht
- Never Forgotten: trance, niet slecht
de vocal tracks vind ik minder
bedankt voor de tips! Eens opzoeken
Jakhira
Lovebirds - Chasing things
Lovebirds - Running backwards
Lovebirds - Give a
Nieuw op Teardrop :D
Jakhira
Beter dan de house versies!
Dark Apostle
BZRK
Housy stuff on Anjunadeep, and I like it :)
Dusky is trouwens een alias van Solarity
Config
Kvond daar nu echt keer niets aan he. De laatste releases op anjunadeep waren maar zo-zo.. Ik kijk er nochtans iedere maandag naar uit.
Jakhira
quote:
Originally posted by Config
Ik kijk er nochtans iedere maandag naar uit.
Wacht even. Bedoel je hiermee dat ze elke week iets uitbrengen?
Push2005
Blijft toch een meesterwerkje :crazy:
Config
quote:
Originally posted by Jakhira
Wacht even. Bedoel je hiermee dat ze elke week iets uitbrengen?
Anjunadeep? Jup, iedere maandag steevast een nieuwe release te vinden.
Die Mango blijft inderdaad een zalige plaat :)
Jakhira
quote:
Originally posted by Config
Anjunadeep? Jup, iedere maandag steevast een nieuwe release te vinden.
In vergelijking met de vele labels die ik volg is dat een bijzonder hoog aantal releases.
Ik weiger te geloven dat die telkens de moeite waard zijn :p
Ter vergelijking: Lazy Days heeft in zijn 6-jarig bestaan nog maar 25 singles/EP's uitgebracht. En Freerange gaat al mee van in 1996 en zit maar net boven 150.
Conclusie: trance = poen! :o
Config
quote:
Originally posted by Jakhira
In vergelijking met de vele labels die ik volg is dat een bijzonder hoog aantal releases.
Ik weiger te geloven dat die telkens de moeite waard zijn :p
Ter vergelijking: Lazy Days heeft in zijn 6-jarig bestaan nog maar 25 singles/EP's uitgebracht. En Freerange gaat al mee van in 1996 en zit maar net boven 150.
Conclusie: trance = poen! :o
anjunadeep is wel geen trancelabel, verre van eigenlijk. Kmoet zeggen dat ik vorig jaar toch bijzonder veel anjunadeep platen geplaylist heb en dat er ook dit jaar toch weer een paar pareltjes tussen zaten. De laatste weken echter blijf ik wat op mijn honger zitten maar rond september zullen ze wel weer op gang kommen :)
Maar het is inderdaad een enorm hoge frequentie.
Jakhira
Ik weet dat het geen trance label is hoor, ik had het eigenlijk over de eigenaars ;)
In welk hokje passen die releases dan?
Helaas bestaat de term 'Mc' al voor iets anders :o
On topic: ik luister de laatste tijd naar veel oude releases die ik een beetje vergeten was, en dingen die ik gemist heb in mijn drum tools-periode op de labels die ik nu volg. Helaas vind ik geen YouTube clips voor pareltjes als Marko Militano - Think of a place.