Zit in men setje die ik opgenomen heb deze middag :) Heerlijke deepfunk remix, zijn beste van de laatste maanden !
Vanavond ook zeker en vast te horen op We Love Progressive, stond al met stip aangeduid :D
Jasperovitsj
Het zou fijn zijn moesten de sets opgenomen worden :)
Config
Dat zal normaalgezien het geval zijn, er wordt alvast een stream opgezet, als ik me niet vergis incl. videostream zelfs.. Dus dan zal het wellicht ook wel gerecord worden :)
TOR
\o/
Push2005
\o/
Config
quote:
Originally posted by Push2005
\o/
\
Layer Cake is ook vet :) maar Wes wel de betere indeed. Khad em mee vrijdag maar Christopher was me voor :D
Jakhira
TOR
John 00 Fleming - The 10th Life
Het jaar is sterk gestart :eyes:
En het wordt nog beter want ik las deze week dat er een nieuw Petar Dundov album aan komt :crazy:
Jasperovitsj
En een Chymera album :)
Jakhira
En een Manuel Tur album :p
FCB_Fanatic
het nieuwe Airwave album wordt ook veelbelovend !
deze tracks mogen we er waarschijnlijk al op verwachten:
Airwave - Atlas Winds
Airwave - Chiricahua
als ik het goed had begrepen, had Laurent zo'n 24 tracks klaar ondertussen
The 10th Life is trouwens een co-productie van Airwave