Originally posted by Devilex
Ze zullen die uitstapjes van hem naar de Space ed ook nog wel eens boven oprakelen, het is gewoon dom van hem om zich te laten betrappen op iets dergelijks.
In het voetbalmilieu wordt er buiten de wedstrijden ook wel eens zwaar doorgefeest, waarom denk je trouwens dat het toxicologisch onderzoek van Sterchele zo geheim moest blijven?
Naart schijnt zat Stersjel die avond in Café Local. Geen wonder dat ge dan tegen nen boom wilt rijden. Iedereen had hetzelfde gedaan.
Trouwens lang geleden dat ik nog zulke slechte moppen heb gelezen als die over Tom Boonen in de kranten dezer dagen.
CygnusX
Hier nog eens de akeligste minuten in het wielrennen van de laatste jaren...
Man man, was me dat effe schrikken :eek:
Jasperovitsj
Schleck pulls a Bruyneeltje :D
Maar twas nog geen Axel Merckxke :o
Config
dopt Cancellara Gilbert toch nog wel zeker.. erg jammer.
Jasperovitsj
man, wa ne krachtpatser is dieje Cancellara toch. Want die demarrage van Gilbert was echt verwoestend, ik denk niet dat er een andere renner in het peloton rondrijdt die dat gat nog dicht kan knallen. :eyespop: Niet dat hij er geen moeite voor heeft moeten doen, hebde gezien hoe kapot hij was na de finish!? :D
The_G0dfather
Toevallig 't einde gezien, zo moet da zijn met koers :p
Idd ferme explosie van beide coureurs
MikeVee
Stamp naar boven.
Volgende week sttart de ronde van frankrijk.
Wielerprono en zo, zie sig.
Einde bericht.
Config
Dju toch, Sven zat er verdomme dicht bij
MikeVee
T was maar een saaie wedstrijd. Met dank aan de wielerbond om voor zulk achterlijk parcours te kiezen. Lange rechte stukken zonder enige minimale hindernis zorgen nu eenmaal voor geen spanning.
Jasperovitsj
Volgend jaar ist andere koek blijkbaar. Een parcours op maat van mannen als Gilbert, Devolder en Vanendert.
K.I.K.E.
Piti 2008 -> Imbatido mode
Jasperovitsj
Uhhu. Daarom ook met zijn krachten smijten in de eerste 2 weken, en dan uiteindelijk op Alpe D'Huez 10 minuten aan zijn broek krijgen :p