return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 14)
View this Thread in Original format
djcresto
Wat moet die politie daar toch altijd binnenvallen. Doping genomen, schorsen, punt uit. De politie heeft toch wel andere katten te gezelen dan zich bezig te houden met dopingzondaars.
Jasperovitsj
Hoort allemaal bij het krampachtige anti-doping imago van de Tour. :rolleyes:
E-motion_error
Bwa nee ze hebben op het hotel toch ook verboden middelen gevonden en in beslag genomen dus op zich is het gerechtvaardigd. En in Frankrijk riskeren doping-zondaars door de nieuwe anti-dopingwet tot 5 jaar cel, het is dus naast een sportieve inbreuk op de regels ook wettelijk gezien een strafbaar feit.
Jasperovitsj
ROFL, Riccardo Ricco is ook betrapt op EPO gebruik :stongue:
Ik een dik jaar van hero to zero, wat een joke...
Real
Wie had dat nu niet verwacht? :stongue:
Config
Ik heb het altijd gezegd. En veel kans dat er nog wat Saunier-appels uit de kast gaan vallen
Jasperovitsj
Hier zal het niet bij blijven vrees ik. Pas maar op, Valv Piti en Christian Vandevelde :o
Jasperovitsj
En heel de Saunier ploeg naar huis, uit eigen beweging.
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En heel de Saunier ploeg naar huis, uit eigen beweging.

Liquigas en Barloworld stappen niet op, en Saunier Duval wel onmiddellijk?

Stront aan de knikker denk ik zo bij mezelf...
Jasperovitsj
No Sherlock, ni gezien hoe Piepoli bijna zonder te ademen Hautacam opknalde en met een smile op zijn gezicht Fränk Schleck - toch niet van de minste klimmers - efkes degradeerde? Hij ging zelfs zo hard dat hij moest wachten op zijn - waarschijnlijk ook gedopeerde - ploegmaat Cobo. Logisch, want die pakt alleen maar 3de generatie EPO, terwijl Piepoli ook nog eens zijn puffetjes heeft daarbovenop :stongue:

Config
Lang leve de tour ! \o/
MikeVee
Eindelijk, bij die ploeg was het toch opvallend. Nog anderhalve week Tour, benieuwd wie er nog volgt. Ach volderke kan nog top 10 rijden op die manier :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement