|
Wielerseizoen 2008 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Wat moet die politie daar toch altijd binnenvallen. Doping genomen, schorsen, punt uit. De politie heeft toch wel andere katten te gezelen dan zich bezig te houden met dopingzondaars. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoort allemaal bij het krampachtige anti-doping imago van de Tour. :rolleyes: |
|
|
| E-motion_error |
| Bwa nee ze hebben op het hotel toch ook verboden middelen gevonden en in beslag genomen dus op zich is het gerechtvaardigd. En in Frankrijk riskeren doping-zondaars door de nieuwe anti-dopingwet tot 5 jaar cel, het is dus naast een sportieve inbreuk op de regels ook wettelijk gezien een strafbaar feit. |
|
|
| Jasperovitsj |
ROFL, Riccardo Ricco is ook betrapt op EPO gebruik :stongue:
Ik een dik jaar van hero to zero, wat een joke... |
|
|
| Real |
| Wie had dat nu niet verwacht? :stongue: |
|
|
| Config |
| Ik heb het altijd gezegd. En veel kans dat er nog wat Saunier-appels uit de kast gaan vallen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hier zal het niet bij blijven vrees ik. Pas maar op, Valv Piti en Christian Vandevelde :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| En heel de Saunier ploeg naar huis, uit eigen beweging. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En heel de Saunier ploeg naar huis, uit eigen beweging. |
Liquigas en Barloworld stappen niet op, en Saunier Duval wel onmiddellijk?
Stront aan de knikker denk ik zo bij mezelf... |
|
|
| Jasperovitsj |
| No Sherlock, ni gezien hoe Piepoli bijna zonder te ademen Hautacam opknalde en met een smile op zijn gezicht Fränk Schleck - toch niet van de minste klimmers - efkes degradeerde? Hij ging zelfs zo hard dat hij moest wachten op zijn - waarschijnlijk ook gedopeerde - ploegmaat Cobo. Logisch, want die pakt alleen maar 3de generatie EPO, terwijl Piepoli ook nog eens zijn puffetjes heeft daarbovenop :stongue: |
|
|
| Config |
| Lang leve de tour ! \o/ |
|
|
| MikeVee |
| Eindelijk, bij die ploeg was het toch opvallend. Nog anderhalve week Tour, benieuwd wie er nog volgt. Ach volderke kan nog top 10 rijden op die manier :toothless |
|
|
|
|