return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Inderdaad. De Jongh is sowieso een pak sneller dan Langeveld, dus de overwinning was zekerder dan wanneer Boonen er nog naartoe jumpt en misschien in de sprint nog gevloerd wordt.

Hoste vind ik trouwens al enorm sterk rijden. Als die nog wat progressiemarge heeft, dan gaan we wat zien in april :eyes:
Devilex
En Karsten Kroon leverde mij de dagoverwinning in de wielerprono op :D
Xilver
Oei, thread gemist zeg. Hier zal ik veel zitten.

Haha
Wielrennen is veur janette
Jasperovitsj
Kroon heeft precies ook wel zijn vorm van 2006 te pakken. Ik verwacht nog wel iets moois van hem de komende weken :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Xilver
Haha
Wielrennen is veur janette

we hebben dit jaar lang moeten wachten op die comment, niet? :p
Xilver
Ja kwas 't efkes uit 't oog verloren. Tzal nimeer gebeuren.
Antony
sjans, nog is kunne lachen in deze thread...
Xilver
Pertang vrijdag nog iets bijgeleerd over wielrennen op ne kwis. Nen derden bal...
Jasperovitsj
Gertje Steegmans is indrukwekkend bezig in Parijs-Nice. Gisteren in een sprint met een serieus hellende aankomst Hushovd en Gilbert op 20 meter gefietst, en vandaag klopt hij Hushovd weeral in een sprint met 4, na héél slim gekoerst te hebben in de laatste 10 kilometer. :eyes:
Ik begin al spijt te krijgen dat ik hem niet in mijn voorjaarsploeg gestoken heb :o
Jasperovitsj
Is Oscar Freire klaar voor Milaan-Sanremo of wat. Wat een machtig nummer om Pozzato en Di Luca in een sprint bergop te kloppen. :eyes:
En hoe sterk is Cancellara niet bezig, die gaat er ook staan volgende maand...

Jasperovitsj
quote:
Primavera in de sneeuw?

WIELRENNEN Krijgen de weersvoorspellers gelijk, dan staat de renners zaterdag een bijzonder barre tocht te wachten van Milaan naar Sanremo. De Italiaanse lenteklassieker zou immers getrakteerd op regen en het zou hooguit een graad of tien warm worden. Op de Passo del Turchino, 532 meter hoog, is er zelfs sprake van sneeuw. (pdk)

Dat zou wel zalig zijn :D
Jasperovitsj
Meh, kleine anticlimax toch wel. Heel sterk van Cancellara, daar niet van. Maar iedereen in dat groepje weet dat hij nog gaat jumpen, waarom hem dan zo makkelijk laten wegspringen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement