return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 22)
View this Thread in Original format
MikeVee
Bijna vergeten :o :

Mooie WP prestatie van Jasper voor de vuelta :crazy: Jammer dat ze niet optreden tegen dat US Paceline "team", want dan was je nog een plaatsje hoger.


Belangrijkste wielernieuws;: Armstrong die naar Astana gaat (wat met Contador) en Devolder die naar eigen zegge morgen voor goud gaat bij het tijdrijden ...
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
Devolder die naar eigen zegge morgen voor goud gaat bij het tijdrijden ...


:haha: :haha: :haha:
Jasperovitsj
Bwah, de kans is niet onbestaande. Geen oppermachtige Cancellara, een parcours op zijn maat en een periode van relatieve rust en isolement die eraan vooraf is gegaan. Of gaan we nu opeens beweren dat Devolder niet meer kan tijdrijden?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, de kans is niet onbestaande. Geen oppermachtige Cancellara, een parcours op zijn maat en een periode van relatieve rust en isolement die eraan vooraf is gegaan. Of gaan we nu opeens beweren dat Devolder niet meer kan tijdrijden?


helemaal niet, maar t is toch al vaak genoeg gebeurt dat Devolder wordt opgehemeld of dat hij zelf veel verwachtingen heeft ... en dat er dan uiteindelijk niets van terecht komt (voor zover ik daar een beeld op heb natuurlijk, ik volg het niet zo nauwgezet op als voetbal)
Jasperovitsj
Wat tijdrijden betreft zit hij er meestal wel goed op, die klimtijdrit in de ronde van Zwitserland buiten beschouwing gelaten :D



En wat is dat met al die spellingsfouten? :nervous: :p
E-motion_error
Het zou toch triestig zijn moest hij vertrekken om een top10 plaats te halen hé, hij heeft al tijdritten genoeg gewonnen. Zonder ambitie win je niks.
MikeVee
Zabel stopt :( :( :(

Jammer dat hij in zijn afscheidsjaar geen deftige zege heeft gehaald.
Jasperovitsj
Een wereldtitel zou wel een aardig afscheidscadeau zijn :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een wereldtitel zou wel een aardig afscheidscadeau zijn :D

Ook voor Paolo Bettini, die morgen zijn laatste wedstrijd ooit rijdt :sadgreen:
Jasperovitsj
Ballan zowaar, en zeker niet onverdiend. :)

CygnusX
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ballan zowaar, en zeker niet onverdiend. :)


Amai, die gaf er nogal een lap op op anderhalve kilometer :eyes:
MikeVee
Mooie prestatie wederom van Greg Van Avermaet gisteren, en uiteraard het gezeik van Boonen dat het weer eens door de andere was dat hij niet won :stongue: Zoals gewoonlijk dus.

wegseizoen zit er daarmee zo goed als op, we nemen afscheid van een paar iconen, andere komen dan weer terug (...)

wp: Zoals al vaststond van na de Tour is FredNova de verdiende BeTAwinnaar met een nog eens een 62ste plaats in de algemene jaarranking :eyespop: . En daarbovenop in schoonheid afgesloten met een 3de plaats voor de wkwegrit

Hopelijk volgend jaar opnieuw wat meer deelnemers :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 
Privacy Statement