|
Wielerseizoen 2008 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Dat is een streep door mijn wp-rekening :( :( :( |
|
|
| MikeVee |
| en dan zenden ze nog eens uit in uitgesteld relais met 10 km achterstand ook:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Op de NOS zenden ze het volledig live uit :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Nou, Contador neemt even de laatste twijfels weg over wie de beste ronderenner van dit moment is. :crazy: En Valverde bewijst nogmaals dat hij toch te licht is om aanspraak te kunnen maken op een zege in een grote ronde...
Mooi werk ook van Van Goolen :) |
|
|
| MikeVee |
Ge hebt daar gisteren een geweldige sprong voorwaarts gemaakt :eyespop:
En met uw ploeg zult ge niet ver van de eindoverwinning zitten :) |
|
|
| CygnusX |
| De 3e ritzege al voor de Belgen in de Vuelta. Mooi mooi :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zeker. En ideaal met het oog op het WK, want Boonen, Nuyens, Gilbert en Van Avermaet bewijzen hier dat ze in bloedvorm zitten. De Belgische ploeg kan op alle fronten meestrijden en in elk koersverloop iets kan halen: met Boonen een uitgesproken favoriet voor een eventuele massasprint, en met Nuyens, Gilbert, Van Avermaet en zelfs Devolder mannen die het ook kunnen afmaken in een groepje. :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De 4e ritzege al voor de Belgen in de Vuelta. Mooi mooi :) |
Fixed :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Spannende spurt anders, veel had Weylandt niet over :) |
|
|
| Jasperovitsj |
17. MikeVee BeTA 1966
18. Jasperrrrr Flopclass 1963
Nice :D |
|
|
| MikeVee |
:D
Al vond ik het jammer dat Bettini & Van Avermaet niet een paar plaatsen hoger eindigde. Kan wel wat extra punten gebruiken tegen de eindafrekening van zondag. |
|
|
| MikeVee |
Arroyo :happy2:
Van Avermaet :happy2:
Mooie tuimeling van de cameramotard ook :o |
|
|
|
|