|
Wielerseizoen 2008 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Stamp naar boven.
Volgende week sttart de ronde van frankrijk.
Wielerprono en zo, zie sig.
Einde bericht. |
*kick*
allee gasten :)
ploegen doorsturen he |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FredNova
*kick*
allee gasten :)
ploegen doorsturen he |
Ja, want het is nog niet veel soeps momenteel.
Ik moet er zelf ook nog aan beginnen. :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik hoop dan dat Config niet meedoet (heeft eens gezegd dat hij ging meedoen deze keer, meen ik) of al een ploeg heeft ingestuurd want die zit momenteel op Werchter en zal dat van daaruit zeker niet meer doen :p |
|
|
| Gladius |
| hoe zit da hier voor de komenden tour? Astana mocht dus niet meedoen eh? wie is nu favoriet: Valverde, Evens, ...? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
hoe zit da hier voor de komenden tour? Astana mocht dus niet meedoen eh? wie is nu favoriet: Valverde, Evens, ...? |
Berndt Evens? :D
Nee, ge noemt daar wel de twee topfavorieten op, misschien nog aangevuld met Menchov. Maar er steekt niemand echt bovenuit (ook niet voor de nevenklassementen), dus het kan wel eens een heel open en verrassende Tour worden. :) |
|
|
| CygnusX |
Het invullen van de Wielerprono-lijst is moeilijk dit jaar. Weinig zekerheden, veel twijfelgevallen.
Ik denk dat er dit jaar een jong talent gaat winnen, iemand die momenteel nog niet tot de absolute topfavorieten behoort. Iemand als Andy Schleck of Stijn Devolder... |
|
|
| E-motion_error |
Het zou al fantastisch zijn als Stijn Devolder de top 15 haalt, podium lijkt mij niet echt realistisch voor hem
Evans, Valverde, Cunego en Ricco lijken mij de favorieten |
|
|
| Real |
| Denk je nu echt dat Stijn Devolder de Tour dit jaar kan winnen? Een top-5 zou al ongelofelijk zijn. Top-10 lijkt me wel haalbaar, mits wat geluk, en indien hij geen domme stoten uithaalt. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Het zou al fantastisch zijn als Stijn Devolder de top 15 haalt, podium lijkt mij niet echt realistisch voor hem
Evans, Valverde, Cunego en Ricco lijken mij de favorieten |
Ricco mikt alleen op etappezeges, het klassement interesseert hem niet echt. Althans, zo laat hij het uitschijnen in de pers, maar ik heb eerder de indruk dat hij een beetje hetzelfde wilt forceren als Contador in de Giro ("Mijn conditie is niet top", "Ik zat net midden in een rustpauze", "Ik ken het parcours zelfs niet), zij het op een iets té opzichtige manier. Maar no way dat Ricco twee grote rondes achter elkaar op zo'n niveau kan rijden.
O ja, Monfort eindigt in het eindklassement hoger dan Devolder, mark my words :) |
|
|
| MikeVee |
Devolder? Die haalt volgens mij Parijs niet eens :o
Zo, ook ens wat renners geselecyteerd, toch wat moeilijker als gedacht door de dure toppers.
Voorlopig amper 3 deelnemers :( 2-3 jaar geleden waren dat er nog 20 tijdens deze spelronde :whip: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
Denk je nu echt dat Stijn Devolder de Tour dit jaar kan winnen? Een top-5 zou al ongelofelijk zijn. Top-10 lijkt me wel haalbaar, mits wat geluk, en indien hij geen domme stoten uithaalt. |
Het is erg onwaarschijnlijk, maar als hij zijn temperament onder controle kan houden en goede benen heeft, dan kan hij wel hoog eindigen denk ik. De eindoverwinning halen is wishfull thinking :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat temperament gaat hij nooit onder controle krijgen, dat zag je in Zwitserland - jammer genoeg - weer maar eens. Als Devolder goeie benen heeft kan hij gewoon niet doseren, waarvan hij telkens een terugslag krijgt later in de koers. Intrinsiek heeft hij misschien wel dezelfde capaciteiten als Evans en Leipheimer, maar die kerels doseren hun energie gewoon véél beter en gelijkmatiger, en dat is net hetgene wat je moet doen om een goed klassement te rijden.
Maar als hij met zijn temperament een ritzege kan pakken maakt het mij niet uit dat hij er daarna doorzakt. :) |
|
|
|
|