|
Wielerseizoen 2008 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Jammer.. Gilbert moest gewonnen hebben, maar denk dat ie na zijn slipper bergaf beslist heeft om zich dan toch maar terug te laten inlopen.. jammer dat hij het niet gewaagd heeft om Cancellara te volgen, want daar is ie toch zeker toe in staat |
|
|
| Jasperovitsj |
| Boonen en Cancellara zullen eens efkes uitpakken op de Taaienberg, amai m'n botten :eyes: |
|
|
| MikeVee |
BeTA 27ste in de WP teamranking van de E3 prijs. :crazy:
Uitstekend, zeker gezien het feit dat ik Bunz -leeft die nog- vergeten te kicken was :o , en die ons gemiddelde naar beneden haalt doordat hij geen ploeg heeft ingediend.
edit: klote, er was een foutje bij WP waardoor we zo hoog stonden :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Devolder probeert hier eventjes een Chavanelleke te pullen :eyes: |
|
|
| CygnusX |
| Wat een zalige koers :eyes: |
|
|
| Devilex |
Inderdaad ;)
Op een bepaald moment dacht ik wel dat Flecha er nog bij ging komen en dat de zege verloren was.
Iemand die val van Gomez gezien trouwens? Daaraan zie je dat al die wegversmallingen en obstakels alleen maar voor problemen zorgen :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Euhm, er stond daar schoon een steward in een fluo jas met een fluo vlag te zwaaien op die versmalling. Hij moest zelfs nog opzij stappen of Gomez reed op hem in. Ik geef toe dat die wegversmallingen niet altijd handig zijn, maar als renner moet ge natuurlijk ook nog wel uw ogen open houden hé. :rolleyes: |
|
|
| Devilex |
| Volgens mij stond die steward in het zicht van dat obstakel en sprong hij weg toen Gomez aankwam waardoor die er vlak op reed. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
Volgens mij stond die steward in het zicht van dat obstakel en sprong hij weg toen Gomez aankwam waardoor die er vlak op reed. |
is dat niet de bedoeling van de aanwezigheid van die stewards? :toothless
Voor het obstakel gaan staan en zwaaien zodat het voor de renners duidelijk is?
De enige die hier in fout ging , was toch echt wel die blinde Gomez.
Devolder verdiende winnaar, aangezien hij samen met die jonge nederlander toch het meeste ervoor ging.
Op naar Parijs - Roubaix :crazy: , laat het maar slecht weer zijn tot en met zondag in het noorden van Frankrijk :D . |
|
|
| MikeVee |
Mooie WP uitslag voor FredNova 
11de in de ronde van vlaanderen en 28ste in de algemene tussenstand |
|
|
| Gladius |
| ounage! :crazy: :crazy: :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Op naar Parijs - Roubaix :crazy: , laat het maar slecht weer zijn tot en met zondag in het noorden van Frankrijk :D . |
| quote: | Originally posted by hln.be
Overvloedige sneeuwval hindert verkeer in noorden van Frankrijk |
Dat is al een goed begin :happy2: |
|
|
|
|