|
Wielerseizoen 2008 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Amai, bloedstollende laatste kilometers daar in Ans :eyes: Valverde is zeker een verdiende winnaar, op zijn eentje naar de aanvallers toegereden en in de laatste kilometer authoritair Rebellin en Schleck overbluft. En dan nog mooi afmaken ook :) |
|
|
| MikeVee |
En daarmee zit de voorjaarsronde van WP er alweer op.
Sterke prestatie van nieuwkomer FredNova, die als 40ste algemeen deze ronde afsluit. Knap. :)
Op naar de Giro. Nog een kleine 2 weken om een team te kiezen. |
|
|
| Antony |
| kben blij met men 2de stek en 5 dagoverwinningen :p |
|
|
| FredNova |
| /me happy :toothless |
|
|
| MikeVee |
BeTA WP:
Ploegen moeten ten laatste 10 mei 12u gemaakt zijn voor de giro. hophop, aan de slag maar. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
BeTA WP:
Ploegen moeten ten laatste 10 mei 12u gemaakt zijn voor de giro. hophop, aan de slag maar. |
Is er al een volledige deelnemerslijst beschikbaar? En mag Astana nu officieel meedoen? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Is er al een volledige deelnemerslijst beschikbaar? En mag Astana nu officieel meedoen? |
Een deelnemerslijst heb ik nog nergens gevonden, misschien weet Jasperovitsj ergens een voorlopige.
Astana is officieel, het staat toch op de site van de gazzetta:
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2008/it/ |
|
|
| MikeVee |
| Nog 32 uren voor een team samen te stellen, voor de giro van start gaat :tongue3 |
|
|
| MikeVee |
| Wint die Sella daar alweer na een hele dag in de aanval gereden te hebben. Is maar verdacht dat de topfavorieten die minder inspanningen doen onderweg, op de laatste klim amper dichterbij komen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Hehe, my thoughts exactly. :D
En dan nog Pozzovivo die de favorieten er vlotjes afrijdt, en Baliani die eerst een hele dag op kop sleurt en 3 cols voor zijn rekening neemt, maar dan wel nog vlotjes amper een schamel minuutje moet prijsgeven op de strijdende topfavorieten... |
|
|
| MikeVee |
| Persies een spannende rit gemist vandaag. :( |
|
|
|
|