return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 15)
View this Thread in Original format
Devilex
Triestig :rolleyes:
MikeVee
quote:
Originally posted by MikeVee
Devolder? Die haalt volgens mij Parijs niet eens :o

:clown:
Jasperovitsj
Maar hij gaat wel schitteren op het WK!! :toothless
CygnusX
Spannende finale vandaag! :eyes: Qua klassement is dit toch wel een heel spannende Tour!

Zonde dat Menchov onderuit ging :( Ook spijtig van Pereiro Sio's valpartij :(
MikeVee
Amai nog niet :crazy:
Nog 3 bergritten en een tijdrit, serieus spannende laatste week gaat dat worden :eyespop:

lotedat ik komende week in de namiddag moet werken en er niets van kan volgen :(
Jasperovitsj
Damn, dat wordt oorlog op Alpe D'huez :crazy:

Voor de eindzege gaat het nog tussen Evans, Menchov en - ik had nooit gedacht dat ik dat zou zeggen - Vandevelde.
Devilex
Als Evans de schade kan beperken tot onder de minuut zal de tour nog beslist kunnen worden in de laatste tijdrit.
Jasperovitsj
Menchov en Vandevelde zijn min of meer evenwaardig aan Evans in het tijdrijden, dus als ik Evans was zou ik toch zo weinig mogelijk tijd proberen te verliezen tegenover die twee. Sastre, Kohl en Schleck rijdt hij makkelijk op 3 minuten, maar zo'ne Vandevelde met het geel in zicht...

Zo'n scenario als de laatste tijdrit vorig jaar is anders wel fantastisch om te zien :D
Config
Die reactie van Evans :eyes: Die was behoorlijk in zijn gat gebeten. "Don't stand on my dog or i'll cut your head off" :p
E-motion_error
Evans zag er niet zo goed uit vond ik, dus de schade valt heel goed mee. Hopelijk gewoon een wat mindere dag.
Menchov wordt de gevaarlijkste klant denk ik. Die Kohl staat daar ook wel verrassend (voor mij toch), kan die tijdrijden?
Heb speciaal voor de rit van woensdag te kunnen zien verlof genomen maar denk dat de rit van dinsdag ook voor vuurwerk gaat zorgen --> Evans en Schleck zijn slechte dalers en de finish ligt na een afdaling van een col BC

Xilver
quote:
Originally posted by CygnusX
Spannende finale vandaag!

Aangezien mijn ouders hier vandaag waren, en ze de ontknoping wilde zien, ben ik ook maar eventjes achter de TV gaan zitten, en probeerde ik te delen in het enthousiasme.

Helaas. Wat een retesaaie kutsport is me dat toch zeg. Wielrennen, zodoende, is nog steeds voor janetten.
E-motion_error
welke sporten vind jij dan boeiend?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement