|
Wielerseizoen 2008 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
Evans heeft vandaag de tour gewonnen, met dank aan CSC |
Wat konden ze vandaag dan meer gedaan hebben, em van zijne velo rijen? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bwah, 2'40" is wel doenbaar voor Sastre, zeker met het geel als extra motivator. Kohl en Fränk Schleck gaan wel van het podium tuimelen, en met wat pech zelfs uit de top 5. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Pff, wieltjeszuiger eerste klasse die Evans. Ik hoop toch nog een mirakel voor Sastre. Wie weet rijdt die wel de tijdrit van z'n leven .. En als CSC echt wil kunnen ze morgen ook altijd nog iets proberen he. |
|
|
| E-motion_error |
Ik hoop dat Evans het haalt al gun ik het Sastre ook wel natuurlijk.
Je kan zeuren over Evans maar ik zie graag renners die puur op karakter rijden. Hij is misschien geen gevleugelde klimmer maar 'toppers' als Valverde, Menchov, Fr Shleck, Cunego konden toch niet beter. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Ik hoop dat Evans het haalt al gun ik het Sastre ook wel natuurlijk.
Je kan zeuren over Evans maar ik zie graag renners die puur op karakter rijden. Hij is misschien geen gevleugelde klimmer maar 'toppers' als Valverde, Menchov, Fr Shleck, Cunego konden toch niet beter. |
+1
Hij heeft zelf de laatste 4 kilometer op kop gereden, terwijl al de rest in zíjn wiel bleef plakken. Deze Tour heeft toch wel duidelijk gemaakt dat de tijd van de verwoestende demarrages bergop voorgoed voorbij is? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Pff, wieltjeszuiger eerste klasse die Evans. |
Evans kan gewoon niet beter. En met zijn capaciteiten speelt hij het spel perfect om de tour te winnen. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Deze Tour heeft toch wel duidelijk gemaakt dat de tijd van de verwoestende demarrages bergop voorgoed voorbij is? |
Misschien wel. Maar geef toe, vroeger was het toch zoveel spannender om te kijken? Ze lieten deze week in het tourjournaal nog eens de beelden zien van die fameuze Alpe D'huez uit 1997 toen Marco Pantani de snelste beklimming ooit liet optekenen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yup, maar ge weet wel dat al die mannen zwaar aan de verboden middelen zaten. Nu zullen ze nog steeds wel de grens opzoeken, maar deze Tour kwam tenminste terug wat menselijker over. Minder spektakel misschien, maar voor mij persoonlijk wel aangenamer om naar te kijken. |
|
|
| MikeVee |
| Spannend voorlopig :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Alles kan nog. Sastre houdt voorlopig stand, Evans is precies wat minder, terwijl Menchov tijd aan het goedmaken is. :eyespop: |
|
|
| MikeVee |
| Coucke en Sergeant op Radio1 (tv op, geluid van de radio erbij om het gezaag van Michel & Hanske niet te hoeven horen. De ontgoocheling klinkt er al opvallend. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sastre is goed op weg om zijn eerste Tour te winnen :eyes: Menchov zakt er terug wat door, dus die kunnen we al afschrijven voor de overwinning. |
|
|
|
|