|
Wielerseizoen 2008 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Hij had nooit achter Devolder moeten rijden vandaag. |
Wat moet hij doen? Blijven zitten en rijden voor de 3e plaats? Daar koop je ook niets mee. Dan wel liever proberen te winnen en 6e worden. |
|
|
| Devilex |
| Ik denk eerlijk gezegd niet dat Devolder plannen had om de koers te winnen. Er zal hier op voorhand wel al over gepraat geweest zijn in het Quickstep team. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hoste was gewoon niet goed genoeg voor de overwinning. Dat kankeren op Devolder en O'Grady was eerder een uiting van frustratie over het feit dat hij niet goed genoeg was om mee te springen met Boonen, dan echt kwaad te zijn op die mannen. Daarvoor had hij al eens 2 keer geprobeerd de forcing te voeren op een kasseistrook, maar hij kon nooit een gat slagen of voor een schifting zorgen. Toen Devolder en O'Grady daarna wat met elkaar begonnen dollen (toen Boonen en Cancellara al een geruststellende voorsprong hadden) moest Hoste er ook keer op keer af, dus dat zegt toch genoeg. Dom heeft hij niet echt gereden, want hij had nooit de garantie dat Stuey en Volderke niet voorop mochten blijven van hun kopmannen. Hij had gewoon mee moeten zijn toen Boonen definitief ging (zelfs zonder ploegmaat, dat moet hij toch kunnen met zijn capaciteiten), das zijn enige tactische fout. |
|
|
| jeronimo_jd |
Ik ben er zeker van dat als hij gewoon bij Boonen was blijven zitten, toen O'Grady en Devolder weg waren, Boonen zelf er naartoe zou gereden zijn of Devolder zich zelf had laten uit zakken, maarja dan was missch 0'Grady weer weg.
Uiteindelijk komt het er natuurlijk op neer dat hij niet goed genoeg was, anders had nog wel met Boonen kunnen meespringen. Achja, naar de koers zien vanuit uwe luie zetel en commentaar geven is altijd makkelijk natuurlijk:D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Ik ben er zeker van dat als hij gewoon bij Boonen was blijven zitten, toen O'Grady en Devolder weg waren, Boonen zelf er naartoe zou gereden zijn of Devolder zich zelf had laten uit zakken, maarja dan was missch 0'Grady weer weg.
|
DAT zou pas een tactische blunder zijn.
en +1 wat Jasper zegt. Alleen dat Hoste niet mee was met Boonen, dat zou ik toch geen tactische fout noemen. Hij wou wel maar hij kon niet, heeft imo dan niets meer met tactiek te maken en is niets fouts aan ook. |
|
|
| jeronimo_jd |
| ok, stel nu het hypothetische geval dat niemand naar Devolder was toegereden, wat zou Boonen dan gedaan hebben? Ik bedoel die zat nog zo fris als iet en de demarrage van Devolder was puur met als doel de rest af te matten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als al als. Als ons kat een koe was dan konde ze melken :p |
|
|
| MikeVee |
| Boonen :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Gladius |
| hem uitlachen en hem tegelijk in uwen avatar hebben. n1 |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Gladius
hem uitlachen en hem tegelijk in uwen avatar hebben. n1 |
tsja, ik ben ne successupporter geworden sinds zondag. Ophemelen als hij wint omdat het een belg is, afbreken als hij faalt.
Allez falen, dit was ongetwijfeld de bedoeling, na een perfect uitgevoerd tactisch meesterplan. :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Haha, Schoten slaat toe. Cavendish vloert Boonen op de streep, karma vloert Cavendish op het podium :toothless |
|
|
| MikeVee |
Boonen is rijbewijs kwijt
Tom Boonen is gisteravond in Mol door een anoniem controlevoertuig van de lokale politie geflitst. Hij reed meer dan 120 kilometer per uur waar 70 is toegelaten.
Veertien dagen
Boonen is zijn rijbewijs alvast voor veertien dagen kwijt. De politierechter kan daar nog een straf bovenop geven, zoals een rijverbod, een boete of een verplichte cursus. (belga)
Tommeke :crazy: Altijd en overal de snelste :crazy:
:disbelief |
|
|
|
|