return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
:haha:

Ouwe Beltran kon het snoepen niet laten. Het zou wel fameus sucken moest Liquigas daardoor in zijn geheel uit de Tour gezet worden.
MikeVee
Al bij al vond ik het maar een teleurstellende rit. Gelukkig was Ricco er nog voor wat spanning te brengen. Hopelijk morgen beterschap met een aankomst bergop, vlak voor de rustdag.
Gladius
heh dien De Clerk vind ik echt zalig;

Wuyts: "Cavendish wint hier op z'n dooie gemakje. En ik denk dat Ciolek nog 2de is".
De Clerk: "Ciolek 2de, jajajaja"

:D
MikeVee
quote:
Originally posted by Gladius

De Clerk: " jajajaja"

:D

:nervous: Diene moet dat elke dag minstens 10 keer kunnen zeggen :nervous:
Gladius
quote:
Originally posted by MikeVee
:nervous: Diene moet dat elke dag minstens 10 keer kunnen zeggen :nervous:

hehe idd, kvind het toch altijd grappig als hij het doet.
pas op, vandaag heb ik zelfs 'neeneeneenee' gehoord =)
Jasperovitsj
Valverde en Cunego zijn de Tour aan het verliezen op de Tourmalet. En voor Devolder zal het ook niet voor dit jaar zijn.
MikeVee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En voor Devolder zal het ook niet voor dit jaar zijn.

Ik denk niet voor deze eeuw...
De grote rondes zijn te hoog gegrepen voor een podium of zelfs top 5 plaats IMO. Een kortere rittenkoers is het maximum.

15 minuten verloren vandaag.
Jasperovitsj
Evans in de eerste gele trui van zijn carrière, mooi moment toch wel :)
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
15 minuten verloren vandaag.

Mja de omstandigheden zitten hem toch ook tegen. Ziek en hoge koorts bij het begin van de tour, vandaag enorm goed mee tot op 3 km van de top van de Tourmalet en dan een volledige weerslag krijgen, terwijl CSC beneden nog een aantal km doorstoomt, en daarna nog alleen Hautacam op. Jammergenoeg doen die 3km zijn volledig klassement verliezen. Ik had hem graag wel eens bezig gezien zonder die ziekte.
E-motion_error
Top 5 was sowieso te hoog gegrepen en dat weet hij zelf ook wel, het is de media die weer van de ene op de andere dag veel te veel van hem verwacht hebben en dat zal eerder verlammend gewerkt hebben dan zijn verkoudheidje aan het begin van de Tour.
Nu hij gaat zeker niet in elke bergrit van deze Tour slecht zijn, ik verwacht hem zeker nog. De Beoogde Top 15/Top 20 zit er nog steeds in.

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by E-motion_error
De Beoogde Top 15/Top 20 zit er nog steeds in.

Hmm, dan gaat hij toch geen enkele slechte dag meer mogen hebben. Voor Monfort ziet het er wel goed uit :)
Jasperovitsj
quote:
Moises Duenas is tweede positieve geval

wo 16/07/08 - De Tour is blijkbaar nog niet verlost van de dopingellende. De Spaanse renner Moises Duenas, die 19e stond, heeft een positieve dopingtest afgelegd.
Moises Duenas (Barloworld) heeft positief getest op het gebruik van epo.
(Belga)
De 27-jarige Spanjaard werd betrapt bij een controle na de vierde etappe, de tijdrit in Cholet.

Daarin presteerde hij evenwel niet indrukwekkend. Hij werd 82e op meer dan drie minuten van Schumacher.

Duenas is de tweede renner die tijdens de Tour tegen de dopinglamp loopt. Eerder werd Manuel Beltran van Liquigas betrapt op epogebruik.

Na de opgave van Mauricio Soler wierp Duenas zich op als de kopman van Barloworld. De Spanjaard werd maandag elfde in de bergrit naar Hautacam en stond op de negentiende plaats in de stand.

De politie is ondertussen binnengevallen in het hotel van Barloworld en heeft de renner meegenomen voor ondervraging.

Duenas werd door zijn ploeg meteen op non-actief gezet en uit de Ronde gehaald.

:rolleyes: :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement