|
Wielerseizoen 2008 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Fantastische koers, fantastische winnaar! :crazy:
Man, dit is genieten :) |
|
|
| MikeVee |
| kvond het maar een tegenvallende koers: te weinig aanvallen, en die lul van een Boonen die nog eens wint :o |
|
|
| E-motion_error |
| haha eindelijk al dat achterlijk VTM/Het Laatste Nieuws-volk van antwoord gediend |
|
|
| CygnusX |
| Weeral een koers om vingers en duimen van af te likken :) |
|
|
| djcresto |
| Eindelijk de mannen met al hun kritiek zoals MikeV lik op stuk gegeven. |
|
|
| MikeVee |
| :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| jeronimo_jd |
| Heb mij weer doodgelachen met hoste, die zich kwaadmaakt nadat o'grady en devolder niet meer wilden meewerken, en dat meteen zijn kansen op de overwinning hypotheekeerde. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Heb mij weer doodgelachen met hoste, die zich kwaadmaakt nadat o'grady en devolder niet meer wilden meewerken, en dat meteen zijn kansen op de overwinning hypotheekeerde. |
Hoste is nen bleiter :D |
|
|
| jeronimo_jd |
| hoste is gewoon de man die het stereotype beeld van de domme coureur bevestigt:D |
|
|
| Config |
Wordt Hoste aanzien als een domme coureur misschien? Ik zou persoonlijk nie weten waarom, ik vind em tactisch altijd slim rijden en hij is ook altijd recht voor de raap. Hoste heeft vandaag een goeie koers gereden maar werd gewoon het slachtoffer van de tactiek van Quick-step.
Anyway, mooie koers, weeral een beresterke Devolder en dan een sprint waarin Boonen de concurrentie gewoon degradeerde. De beste heeft gewonnen |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
Wordt Hoste aanzien als een domme coureur misschien? |
uiteraard, in vergelijking met Tommeke is iedereen dom. :toocool: |
|
|
| jeronimo_jd |
| Hij had nooit achter Devolder moeten rijden vandaag. Als je ziet hoe rustig Boonen blijft bij die demarrage van, eerst Devolder en dan o'grady die erachter gaat, dan weet je gewoon dat die demarage van Devolder tactisch steekspel is. Bovendien zou Boonen vandaag nooit toegelaten hebben dat Devolder zou winnen (dat kon je vorige week al zien hoe slecht gezind Boonen was omdat hij Devolder heeft moeten laten winnen toen). |
|
|
|
|