|
Wielerseizoen 2008 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Persies een spannende rit gemist vandaag. :( |
2 spannende ritten gemist zelfs :D
Devolder was weer een lust voor het oog, hopelijk bevestigt hij nu eens in een grote ronde, hij zit alleszins in de vorm van zijn leven |
|
|
| MikeVee |
Tot zover deze voor mij teleurstellende giro. Weini echte actie gezien, en als ze er al was kwam ze van Sella. De man die 3 weken non-stop in de aanval gereden heeft ... :rolleyes:
CygnusX heeft blijkbaar al zijn ploeg voor de Tour gemaakt :disbelief |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Tot zover deze voor mij teleurstellende giro. Weini echte actie gezien, en als ze er al was kwam ze van Sella. De man die 3 weken non-stop in de aanval gereden heeft ... :rolleyes:
CygnusX heeft blijkbaar al zijn ploeg voor de Tour gemaakt :disbelief |
Tis nog 'under construction'. Voorlopig staat enkel Stijn Devolder erop :D ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Twas inderdaad geen memorabele Giro. Daarom ook dat ik hier nauwelijks gepost heb :p Hell, er zat meer spanning in de laatste rechte lijn van Bruseghin dan in deze hele Giro tesamen :nervous:
Maar al bij al een verdiende winnaar, veel te afwachtend gekoers, falende favorieten en een bijzonder indrukwekkende en hoopvolle Jurgen Van Den Broeck. Khoop alleen dat de Tour iets meer spektakel gaat brengen. :) |
|
|
| MikeVee |
| Tommeke, Tommeke, Tommeke, wat doe je nu? ___________// |
|
|
| FCB_Fanatic |
| doet mij alvast onmiddellijk vragen stellen bij vroegere drugsverhalen rond Boonen. Daar zat dus mogelijk ook meer waarheid in dat ooit bewezen is. Ge zou dan toch denken dat, gezien het feit er al 'verhalen' waren, hij wat meer zou uitkijken ... blijkbaar niet dus :) |
|
|
| Devilex |
| Ullrich is indertijd toch ook eens betrapt geweest op gebruik van xtc, |
|
|
| Jasperovitsj |
En Stefan Schumacher vorig jaar nog op amfetamines, nadat hij met zijn dronken kop was gaan joyriden. Maar allemaal buiten competitie, dus geen gevolgen voor zijn sportieve carrière.
Jammer dat Boonen de druk rond zijn persoon niet aankan, maar het is niet de enige topsporter die zich zo laat gaan. Hopelijk wordt hij nu niet overal verketterd. Maar de pers zal nu natuurlijk nog harder achter zijn gat zitten :rolleyes: |
|
|
| Devilex |
Ze zullen die uitstapjes van hem naar de Space ed ook nog wel eens boven oprakelen, het is gewoon dom van hem om zich te laten betrappen op iets dergelijks.
In het voetbalmilieu wordt er buiten de wedstrijden ook wel eens zwaar doorgefeest, waarom denk je trouwens dat het toxicologisch onderzoek van Sterchele zo geheim moest blijven? |
|
|
| E-motion_error |
| Wel héél erg dom van Boonen maar meer ook niet, er wordt hier natuurlijk weer een drama van gemaakt maar het is niet alsof hij doping genomen heeft ofzo dit past voor mij in het rijtje sensatienieuws zoals over zijn afgenomen rijbewijs etc... |
|
|
| christina |
| hij had de dag voor de controle tegen een boom moeten rijden, dan was hij nu de held van belgië... |
|
|
|
|