return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Devilex
Rijden ze dit jaar door het bos van Wallers?
djcresto
Mooie overwinning van Devolder. Nu volgende week Boonen nog. Die was gisteren samen met Devolder al de sterkste in koers imo.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Devilex
Rijden ze dit jaar door het bos van Wallers?

Yep :)
Devilex
Met wat geluk krijgen we weer zo een editie als in 1998.
diddi
quote:
Originally posted by Devilex
Met wat geluk krijgen we weer zo een editie als in 1998.


Sadistje :D

Heb me trouwens wat geërgerd aan het commentaar van Michel Wuyts: "Gaat zabel opgeven?" :rolleyes: Gaat hij nog wat discuteren met José De Cauwer... :rolleyes:

Lang leve Mark Uytterhoeven
Gladius
quote:
Originally posted by diddi
Sadistje :D

Heb me trouwens wat geërgerd aan het commentaar van Michel Wuyts: "Gaat zabel opgeven?" :rolleyes: Gaat hij nog wat discuteren met José De Cauwer... :rolleyes:

Lang leve Mark Uytterhoeven


huh, bestaan er dan mensen die iets tegen Michel Wuyts hebben, de Rik de Saedeleer van de koers? :conf:
Devilex
Nog iets grappigs was toen ze er daar niet uitgeraakten welke soort bomen in de aanvang van de bosberg stonden.

Michel : Kijk al die knotwilgen of wat het ook moge zijn
José : Het zijn Japanse kerselaars
Jasperovitsj
Eindelijk den Oscaaaar! :D
Config
quote:
Quick-Step: ""Buschauffeur" is bedrieger"
wo 09/04/08 - Quick-Step waarschuwt de mensen voor een oplichter die zich voordoet als buschauffeur van de wielerploeg. "Hij geeft zich ook uit voor de schoonbroer van Wilfried Cretskens."
Opgelet als u op een wielerwedstrijd wordt aangesproken door ene "Marnic". Marnic is namelijk een oplichter, zo laat de website van Quick-Step weten.
(Belga)
"We willen u waarschuwen voor een man die zich Marnic noemt en zich uit-geeft als chauffeur van Quick-Step."

"Hij spreekt mensen aan en belooft hen voor 100 euro een bezoek aan de wielrenners op onze bus."

"Hij geeft zich ook uit voor de schoonbroer van Wilfried Cretskens", meldt de ploeg.

"Deze persoon heeft niks te maken met Quick-Step en is een oplichter! Ga hier dus niet op in, want als u betaald heeft, ziet u de man niet meer terug en bent u uw geld kwijt."


sporza.be

Tis eens iets anders
:p
Jasperovitsj
Waanzinnig spannende koers :crazy:


Gaan Tommeke!

Devilex
Was dat even spannend op het einde :eek:
Antony
hartslag 199 ! (smijn maximum)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement