return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 19)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
Daar zit ik idd op te wachten :D
FCB_Fanatic
Vandaag weer het nieuws dat Armstrong terug in het wielrennen zou stappen. Hij zou een 5-tal wedstrijden voor Astana rijden. Dat hij de tour gaat rijden is al officieel ontkend door Astana :)
The_G0dfather
rumours rumours
Jasperovitsj
Niks te rumours blijkbaar, The Boss heeft zelf verklaard dat hij terugkeert in het peloton en resoluut voor een 8ste Tourzege gaat :nervous:
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niks te rumours blijkbaar, The Boss heeft zelf verklaard dat hij terugkeert in het peloton en resoluut voor een 8ste Tourzege gaat :nervous:


Jasperovitsj
Waar wacht je nog op, Jan Ullrich!?
The_G0dfather
Haha, beste nieuws in tijden :crazy: :crazy: :crazy:
The_G0dfather
en nu nog schumi terug :D
Config
quote:
Originally posted by The_G0dfather
en nu nog schumi terug :D


schumi schumi...

ik wil EDDY MERCKX !!
Devilex
quote:
Originally posted by The_G0dfather
en nu nog schumi terug :D


Wel daar zou ik eerlijk gezegd niet van verschieten.

TOR
Die kerel is al 39 of zo, hij zal heus wel bij zijn adviseursrol blijven - aangevuld met een occasionele testrit.
E-motion_error
quote:
Ook Floyd Landis wil volgend jaar terugkeren in het peloton. Het bedrijf dat Landis' kunstheup maakte heeft interesse om de Amerikaan een contract te geven. Niet alleen Lance Armstrong wil volgend jaar terugkeren op het hoogste niveau. Ook Floyd Landis (foto) wil, na zijn dopingschorsing, opnieuw fietsen. (AP) Vanaf 31 januari is de dopingschorsing van de Amerikaan afgelopen. Volgens cyclingnews.com zal Landis, 32 intussen, zijn comeback maken bij het de Britten van Smith & Nephew. Dat is een farmaceutisch bedrijf dat in 2009 centen wil steken in de wielersport. Smith & Nephew zorgden al voor Landis' nieuwe heupgewricht. In het afgelopen jaar sponsorde het Landis ook. Landis moest zijn Tourzege van 2006 afgeven. Hij werd immers betrapt op testosteron.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement