|
Wielerseizoen 2008 (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| Daar zit ik idd op te wachten :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Vandaag weer het nieuws dat Armstrong terug in het wielrennen zou stappen. Hij zou een 5-tal wedstrijden voor Astana rijden. Dat hij de tour gaat rijden is al officieel ontkend door Astana :) |
|
|
| The_G0dfather |
| rumours rumours |
|
|
| Jasperovitsj |
| Niks te rumours blijkbaar, The Boss heeft zelf verklaard dat hij terugkeert in het peloton en resoluut voor een 8ste Tourzege gaat :nervous: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Niks te rumours blijkbaar, The Boss heeft zelf verklaard dat hij terugkeert in het peloton en resoluut voor een 8ste Tourzege gaat :nervous: |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waar wacht je nog op, Jan Ullrich!? |
|
|
| The_G0dfather |
| Haha, beste nieuws in tijden :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
| en nu nog schumi terug :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en nu nog schumi terug :D |
schumi schumi...
ik wil EDDY MERCKX !! |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en nu nog schumi terug :D |
Wel daar zou ik eerlijk gezegd niet van verschieten. |
|
|
| TOR |
| Die kerel is al 39 of zo, hij zal heus wel bij zijn adviseursrol blijven - aangevuld met een occasionele testrit. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | | Ook Floyd Landis wil volgend jaar terugkeren in het peloton. Het bedrijf dat Landis' kunstheup maakte heeft interesse om de Amerikaan een contract te geven. Niet alleen Lance Armstrong wil volgend jaar terugkeren op het hoogste niveau. Ook Floyd Landis (foto) wil, na zijn dopingschorsing, opnieuw fietsen. (AP) Vanaf 31 januari is de dopingschorsing van de Amerikaan afgelopen. Volgens cyclingnews.com zal Landis, 32 intussen, zijn comeback maken bij het de Britten van Smith & Nephew. Dat is een farmaceutisch bedrijf dat in 2009 centen wil steken in de wielersport. Smith & Nephew zorgden al voor Landis' nieuwe heupgewricht. In het afgelopen jaar sponsorde het Landis ook. Landis moest zijn Tourzege van 2006 afgeven. Hij werd immers betrapt op testosteron. |
|
|
|
|
|