return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 23)
View this Thread in Original format
FredNova
op naar volgend seizoen, eerst wa crossen int veld :toothless
Real
quote:
"En de 3-0 was buitenspel. Maar dat mag je niet zeggen, want die ref verdient maar 1.500 euro per wedstrijdje. Daar moet mijn vader een jaar voor werken."

- Johan Boskamp


:stongue:
MikeVee
=/=

Ondanks dat het beide rond is.
Jasperovitsj
En sommige keepers héél goeie wielrenners kunnen worden.
Real
Maar godver. :o
MikeVee
quote:
Originally posted by MikeVee
Een snuifmaatje voor 's avonds op de kamer bij Boonen;
Stefan Schumacher naar QS


Of toch niet ?
Real
Hij ontkent het zowaar.
Jasperovitsj
:haha: :haha: :haha:




Echt een verrassing is het nu niet bepaald :tongue2




Lefevre zal anders wel vloeken. Geen Bettini meer, geen Schumi, en er was nog een Gerolsteiner renner die in de Tour betrapt is. Gezien de prestaties kan je al gokken op Lang of Kohl, die beiden vanaf volgend seizoen rijden voor ... jawel, Quickstep :stongue:
MikeVee
die gaan niet naar QS, maar naar lotto hé
Config
dan ist goed verdeeld, elk ene positieven :p

FCB_Fanatic
eigenlijk toch niet te geloven dat er daar nog altijd gepakt worden eh ... ge zou denken dat die mannen wat slimmer zijn geworden nu er zoveel doping controles zijn :rolleyes:
MikeVee
http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielre...ater-quot.dhtml




:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Privacy Statement