|
Wielerseizoen 2008 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| op naar volgend seizoen, eerst wa crossen int veld :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | | "En de 3-0 was buitenspel. Maar dat mag je niet zeggen, want die ref verdient maar 1.500 euro per wedstrijdje. Daar moet mijn vader een jaar voor werken." |
- Johan Boskamp
:stongue: |
|
|
| MikeVee |
=/= 
Ondanks dat het beide rond is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En sommige keepers héél goeie wielrenners kunnen worden. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Een snuifmaatje voor 's avonds op de kamer bij Boonen;
Stefan Schumacher naar QS |
Of toch niet ? |
|
|
| Real |
| Hij ontkent het zowaar. |
|
|
| Jasperovitsj |
:haha: :haha: :haha:
Echt een verrassing is het nu niet bepaald :tongue2
Lefevre zal anders wel vloeken. Geen Bettini meer, geen Schumi, en er was nog een Gerolsteiner renner die in de Tour betrapt is. Gezien de prestaties kan je al gokken op Lang of Kohl, die beiden vanaf volgend seizoen rijden voor ... jawel, Quickstep :stongue: |
|
|
| MikeVee |
| die gaan niet naar QS, maar naar lotto hé |
|
|
| Config |
| dan ist goed verdeeld, elk ene positieven :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| eigenlijk toch niet te geloven dat er daar nog altijd gepakt worden eh ... ge zou denken dat die mannen wat slimmer zijn geworden nu er zoveel doping controles zijn :rolleyes: |
|
|
|
|