return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Wielerseizoen 2008 (pg. 20)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
De mens heeft zijn schorsing uitgezeten, dus ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn?
Devilex
Ale hopelijk krijgen we nog eens een tour met vuurwerk, binnenkort zal het rittenschema wel vrijgegeven worden.
MikeVee
Een snuifmaatje voor 's avonds op de kamer bij Boonen;
Stefan Schumacher naar QS
Devilex
Boogerd: "Comeback zou wel stoer zijn"

do 11/09/08 - De comeback van Lance Armstrong lijkt niet alleen Floyd Landis te inspireren. De Nederlander Michael Boogerd heeft ook een vlieger opgelaten.

"Als ik een serieus aanbod krijg, zou ik best willen overwegen om terug te keren", zei de 36-jarige Boogerd in het tv-programma "De wereld draait door".
(Belga)
"Ik zou misschien wel een beperkt programma willen rijden. Bijvoorbeeld het voorjaar met enkele klassiekers."

"Ik zou het een eer vinden als een ploeg mij nog een contract zou willen geven."

"Ik fiets veel en het gaat goed met mijn conditie. Ik zit zelfs bijna op mijn wedstrijdgewicht. Ik mis het peloton. Een comeback zou best wel stoer zijn."

Boogerd zette in 2007 een punt achter zijn profcarrière, die 14 jaar geduurd heeft.

Hij was even aan de slag in een PR-functie bij Rabobank en gaf televisiecommentaar bij de NOS en Sporza

:D
MikeVee
Of hij heeft geld nodig voor zijn scheiding te betalen?
FredNova
btw MikeVee sterke Vuelta! (wielerprono)
Jasperovitsj
De nogal onconventionele keuze voor Bettini en Van Avermaet levert u wel dikke punten op. Nice going :)
MikeVee
Bwah, een hoge notering in de tussenstand is natuurlijk wel leuk (jij staat er zelf al een hele tijd hoog genoteerd hé Jasper).
Maar de de eindafrekening maakt pas echt het verschil, en tegen dan zijn mijn nu veelpuntenpakkers die het verschil maken(Van Avermaet, Egoi Martinez & Leipheimer) al lang terug gevallen.
Jasperovitsj
Leipheimer gaat nog veel punten pakken denk ik :)
MikeVee
Straks zal al veel duidelijk zijn... L'Angliru :crazy:

MikeVee
klote een, moet ik via het internet kijken naar het begin van de klim. :whip: Irritante spaanse reclame :whip:
Jasperovitsj
Igor Anton stapt uit de koers na een valpartij in de afdaling van de voorlaatste col :nervous: :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement