|
Wielerseizoen 2008 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jammer dat Boonen de druk rond zijn persoon niet aankan, maar het is niet de enige topsporter die zich zo laat gaan. Hopelijk wordt hij nu niet overal verketterd. Maar de pers zal nu natuurlijk nog harder achter zijn gat zitten :rolleyes: |
Ik zie niet in wat er op wijst dat hij de druk niet aan kan. Hij is jong en loaded with cash & living the dream i guess. Hier en daar een excess, why not.
Publicitair gezien is 't natuurlijk wel een andere zaak. En naar de jeugd toe is t ook niet slim gezien. |
|
|
| Jasperovitsj |
Hij zal zijn groene trui al niet kunnen verdedigen volgende maand. Jammer, maar wel te verwachten.
Hopelijk slaat hij eens goed terug door in Varese wereldkampioen te worden :toothless |
|
|
| MikeVee |
Goede beslissing van ASO IMO.
Hypocriete gedoe van de Boonenfans, Boonen & Lefevre sinds het losbarste van deze zaak was toch overdreven.
Wat zouden jullie zeggen als later jullie kinderen afkomen met cocaïnegebruik. "Goed zoon/dochter, dat is van deze tijd en onschuldig. Je mag je ook wel eens ontspannen."?:stongue: |
|
|
| Antony |
| Zet dan al u rockhelden enzo ook maar op straat eh. Al diegeen die al aan drugs gezeten hebben ni toelaten op Werchter bijvoorbeeld :haha: Zou veel opt podium overblijven... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
Zet dan al u rockhelden enzo ook maar op straat eh. Al diegeen die al aan drugs gezeten hebben ni toelaten op Werchter bijvoorbeeld :haha: Zou veel opt podium overblijven... |
Strak plan :toocool: |
|
|
| E-motion_error |
belachelijke redenering...Natuurlijk is het ongelooflijk dom van Boonen maar het is en blijft geen doping dus een schorsing slaagt nergens op.
Gerechtelijke vervolging is terecht maar daar moet het stoppen.
In Vlaanderen moet blijkbaar alles wat succes heeft kapot gemaakt worden of het nu om topsporters, bedrijven of zelfs producten gaat. Veel jaloerse verzuurde zielen blijkbaar |
|
|
| Devilex |
| Voor die Fransozen komt dat ook direct goed uit é, iedere buitenlander die te veel prijzen zou kunnen pakken in de Tour en dus een bedreiging voor de eigen Franse renners zou kunnen zijn die kunnen ze op dergelijke manieren vlotjes de toegang tot de Tour weigeren. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Devilex
Voor die Fransozen komt dat ook direct goed uit é, iedere buitenlander die te veel prijzen zou kunnen pakken in de Tour en dus een bedreiging voor de eigen Franse renners zou kunnen zijn die kunnen ze op dergelijke manieren vlotjes de toegang tot de Tour weigeren. |
Zo redeneren ze echt niet bij de organisatie, ze hebben daar trouwens toch de renners niet voor.
Bovendien zal dit nu een precedent scheppen en zullen ze automatisch ook eventuele Franse renners moeten uitsluiten die zich hier in de toekomst aan vergrijpen. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Zo redeneren ze echt niet bij de organisatie, ze hebben daar trouwens toch de renners niet voor.
Bovendien zal dit nu een precedent scheppen en zullen ze automatisch ook eventuele Franse renners moeten uitsluiten die zich hier in de toekomst aan vergrijpen. |
Komaan, tijdens de Tour zelf doet de Franse sportkrant l'Equipe niet liever dan buitenlandse renners in diskrediet te brengen door toevallig dan met allerlei geruchten op de proppen te komen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moreau, Zabel en andere Schumachers mogen wel probleemloos starten... |
|
|
| The_G0dfather |
| Tjah, wat journalisten doen is één ding, omdat meteen door te trekken naar de organisatoren van en grote ronde... |
|
|
| Devilex |
| Ik denk dat l'Equipe meer macht heeft over de Tour dan je zou denken. |
|
|
|
|