|
Wielerseizoen 2008 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
| Mij hoor je niet zeggen dat Devolder een slecht renner is hoor, het is de (vlaamse) media die hem tot favoriet bombardeert. Hijzelf weet ook wel dat hij ergens tussen de 5e en 20ste plaats moet mikken. |
|
|
| MikeVee |
Toch nog 5 deelnemers voor de BeTA WP, waarvan 2niet-BeTA's :toothless
En FredNova, het is niet nodig om 12 renners te selecteren hoor, met 11 had je ook een geldige ploeg :D |
|
|
| Jasperovitsj |
1. 1 EVANS Cadel 1948
2. 29 HUSHOVD Thor 938
3. 30 SASTRE CANDIL Carlos 906
4. 37 SCHLECK Andy 810
5. 43 CAVENDISH Mark 774
6. 107 ZUBELDIA AGIRRE Haimar 472
7. 122 KREUZIGER Roman 439
8. 173 DUQUE Leonardo Fabio 355
9. 501 TROFIMOV Yury 129
10. 546 DEAN Julian 118
11. 1187 DESSEL Cyril 34
12. 1327 MONCOUTIE David 27
Mijn helden :) |
|
|
| MikeVee |
Fantastische aankomst was dat :tongue3
Mijn team (nietnoodzakelijk mijn helden)
1. 3 VALVERDE BELMONTE Alejandro 1897
2. 8 MENCHOV Denis 1522
3. 30 SASTRE CANDIL Carlos 906
4. 33 HUNTER Robert 842
5. 43 CAVENDISH Mark 774
6. 107 ZUBELDIA AGIRRE Haimar 472
7. 311 FOFONOV Dmitriy 216
8. 339 FOTHEN Markus 199
9. 501 TROFIMOV Yury 129
10. 1187 DESSEL Cyril 34 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Fantastische aankomst was dat :tongue3
|
Precies toch een pak zwaarder dan verwacht, gezien de namen in de top 10. Echte sprinters zijn er niet te vinden :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En FredNova, het is niet nodig om 12 renners te selecteren hoor, met 11 had je ook een geldige ploeg :D |
weet ik hoor, maar ik steun onze Belgische drugsverslaafden (Boonen was te duur) lol :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik heb de aankomst ook gezien. Straf staaltje van Valverde ... komt nu wel vroeg in het geel, maar zal er gezien het vroege stadium van de tour wel niet te lang in rondrijden. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vandaag pakt Gilbert of Cancellara het geel over :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | 11:57 - Soler quitte le Tour
Le vainqueur du maillot à pois 2007, victime d’une chute dans la première étape, vient d’abandonner. |
|
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
|
***kijkt of er wp concurrenten deze in hun ploeg hebben*** :D :o |
|
|
| MikeVee |
Manuel Beltran positief op EPO tijdens Tour.
En we zijn weer vertrokken.
Eigenlijk niet onverwacht gezien de controles door een onervaren agentschap gebeuren. Dat maakt de verleiding te groot voor sommige. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Manuel Beltran positief op EPO tijdens Tour.
En we zijn weer vertrokken.
Eigenlijk niet onverwacht gezien de controles door een onervaren agentschap gebeuren. Dat maakt de verleiding te groot voor sommige. |
een onervaren agentschap??? ... dan zal Beltran dat wel aanvechten, want ja, ze zijn te onervaren om het juist te kunnen hebben :D |
|
|
|
|