|
Wielerseizoen 2008 (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Kohl blijft zowaar op het podium staan, waanzin :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Steegmans begot :eyes: :D |
|
|
| MikeVee |
T zit er weer op. Al bij al maar een matige tour die niet lang in het geheugen zal blijven zitten.
Gefeliciteerd aan FredNova met zijn 3de zege in de BeTAWP. De indoverwinning voor dit seizoen staat daarmee zo goed als vast.
En uiteraard aan Jasper die 24de algemeen geworden is tijdens deze spelronde. :eyespop:
Op naar de vuelta, altijd wat meer spektakel :tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En uiteraard aan Jasper die 24de algemeen geworden is tijdens deze spelronde. :eyespop:
|
Hehe, had ik toch ook niet verwacht. Mijn beste notering ooit wel \o/
Op naar de giro, altijd wat meer spektakel :tongue2 |
Vuelta :p
En dat gaat ongetwijfeld een volgende prooi voor Contador worden. Geen proloog, wel een ploegentijdrit(je) van 7 kilometer, 1 vlakke tijdrit van amper 40 kilometer en voor de rest 4(!) aankomsten bergop én een klimtijdrit op de voorlaatste dag. Ik zie niet wie hem op zo'n parcours gaat kunnen kloppen, tenzij één of andere Spaanse brommer die voor 3 weken op een jaar opeens bovenmenselijk presteert :p |
|
|
| Gladius |
| prachtige foto's van de Tour hier en hier |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Ook Sella speelde het spel niet eerlijk
di 05/08/08 - Er is een nieuwe wielrenner van zijn voetstuk getuimeld: Emanuele Sella (27) is betrapt op het gebruik van cera, de verbeterde vorm van epo. Hij liep tegen de lamp bij een test buiten competitie. Hij won drie Giro-ritten en werd zesde in de eindstand.
Emanuele Sella won in de Giro 2008 drie zware ritten en veroverde de bergtrui. Hij eindigde als zesde in het eindklassement.
Tijdens die Ronde van Italië waren al vragen gerezen bij zijn sterke prestaties. Met enkele ploegmakkers van CSF Navigare, een continentaal team, stal Sella een paar keer de show.
Sella ontkent de positieve test. "Niemand heeft me hier iets over gezegd. Ik weet er niks van, er klopt niks van."
(later meer) |
Gerechtigheid is geschied :haha: :haha: |
|
|
| djcresto |
Wie wordt van van Ricardo Ricco, de cobra:
Fansite voor het genie Riccardo Ricco! Voor zijn geweldige klimcapaciteiten, zijn eerlijkheid en, niet te vergeten, zijn heerlijke arrogantie, waarmee hij zonder blikken of blozen de rest van het peloton mietjes noemt, de dopingtests aanvalt en nog veel meer!
Het talent Ricco! De Cobra!
http://www.facebook.com/group.php?gid=26336331441 |
|
|
| MikeVee |
Wielrenner Tom Boonen heeft zijn herstelde gele Lamborghini Murciélago te koop gezet. Met deze wagen knalde Boonen in april vorig jaar tegen een Kempense elektriciteitspaal bij het ontwijken van een overstekende kat. Het herstellen van de wagen nam wel wat tijd in beslag. "Omdat ik het grotendeels zelf wilde doen en omdat het niet zo gemakkelijk is om aan onderdelen te geraken", aldus Boonen. Hoeveel de gele bolide nog moet kosten, is niet bekend. (belga)
Zelf zijne lambo gemaakt :toothless |
|
|
| MikeVee |
| Van Avermaet :tongue2 |
|
|
| CygnusX |
Van Avermaet :tongue2 |
Knappe prestatie van Greg! :)
In ander nieuws: Armstrong to return to cycling
Die kerel is niet goed wijs! :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik geloof er niet veel van :) |
|
|
| MikeVee |
Ja, daar staan we op te wachten, een 8ste zege van Armstrong en wederom een 2de plaats voor Evans.
Eerst zien dat hij van ASO mag starten als het waar is. |
|
|
|
|