|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik dag eerst dat je op vinyl bedoelde jammer.....hehe lol |
Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop......................
GREETZ!! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Bellie
Hahahah yeah right.Vinyl's voor een piekie.Was dat maar zo.dan had ik nu echt al het 4 dubbele van wat ik nu heb liggen.Maar effe tussen haakjes.Vinyl's bij Free Record Shop......................
GREETZ!! |
Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop... |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by moogwai
Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop... |
Is het zo.... zeker net zo duur:confused:
toen je eerst FRS zei d8 ik dat je een op ander viniel shop bedoelde,maar toen later zag ik het......
dus...Ik heb weleens een vinyl voor £1 gekogt toen was het 3 piek in Engeland.......Had ik er maar meer gekogt, toen kende ik nog niet zo veel ...
maarja...Ik vin het gewoon in duur hier in NL ......als ik platen ga kopen koop ik minstens 10 want dan heb je een lekker nieuwe setje.... 10 platen ben je makkelijk 200 piek kwijt....
Als ik naar UK ga koop ik altijd mega veel want daar kan je ze tussen £2 en £6 meestal zijn ze er 4.99 dus das lekker....en je kan ze op elke hoek halen bij Virgin en HMV........ |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Nou... je kunt al vinyls bestellen bij de Freerecordshop... |
Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste .
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ja maar vraag niet welke dan.allemaal oudere platen die iedereen al tig keer gehoord heeft zeker.Zeker niet de nieuwste .
GREETZ!! |
en op die oude troep ziet natuurlijk niet iedereen te wachten hehehe :p:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p |
|
|
| Akira |
Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel :D NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door:D:D:D dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS:D:D..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk:rolleyes::rolleyes::rolleyes:...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken:mad::mad:,ja ik had het eerst niet eens door:eek::eek::eek:,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooie:mad::mad:mad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt:p:p was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.:mad::mad::mad:
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend:(:(:(
wat goed begon eindige slecht |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Akira
Jezus wat een weekend was dit weer zeg...het weekend begint voor mij altijd in de kroeg en het was weer zoals gewoonlijk erg gezellig hoop bekenden dus het was zeker een gezellige boel :D NOu ja zaterdag kon ik niet naar Qlimax had afgesproken om naar de <> te gaan aangezien het de opening was en ook dat TMF kwam was het zo KLOTE druk.NOu we hebben in totaal zo'n 45 minuten in die klote rij gestaan en aangezien het ander deurbeleid ook was veranderd werden echt een hoop gasten gewoon weggestuurd.Leeftijd was 21,totaal geen sportswear dus gasten met shirts van nike werden gewoon weggestuurd.Maar ja sta ik daar vooraan met een 5 meisjes met wie is was,allemaal rond de 18/19 dus dacht oooh mij god we komen echt niet binnen.UItsmijter zag dat ik met 5 meisjes was vroeg 1x hoe oud we waren allemaal natuurlijk 21 zeggen...en hij zo JA JA met de dikke grijns op zijn bek loop maar door:D:D:D dat viel me erg mee als ie echt had lopen zeiken om ID dat waren we niet beginnen gekomen .Bij binnekomt was het rond 1.00 en tom harding zat weer enorm lekker te draaien keihard aan het beuken ging zelf ook helemaal uit zijn plaat dus dat was ook wel TOP.daarna kwam DJ tommy die een beetje club draaide was niet echt mijn stijl en toen kwam ARmin van buuren die weer echt een goeie set neerzette en met de kraker flight 643 ging de zaal echt helemaal LOS:D:D..iedereen schreeuwen etc was echt te gek.Nou de avond kon dus niet meer stuk:rolleyes::rolleyes::rolleyes:...wij naar de auto lopen blijkt G**verdomme dat de auto is opengebroken:mad::mad:,ja ik had het eerst niet eens door:eek::eek::eek:,achter klep opengedaan doodleuk mijn autoradio gepakt zegt een vriendin tegen mijdat haar tas weg was.Ik zo kijken draden van de boxen waren ook los en voordeur was geforceerd.NOu ik helemaal over de rooie:mad::mad:mad:
de schade"veel kleding gejat en 2 gsm's" een pluspunt:p:p was dat die mongolen de autoradio van 750 over het hoofd hadden gezien.Ja mijn DKNY shoenen hadden de sukkels ook nog laten liggen alleen die vriendinnen hadden dus veel schade en ik alleen een dieselbroekie...Dus wij vanochtend naar dat nummer gebeld van die gejatte GSM neemt die KLootzak gewoon op het was een gore vuile klote marokaan...Natuurlijk vriendinnetje van mij enorme rascistische uitspraken gemaakt en voor alles uitgescholden wat het maar kon.Ben niet rasctisch maar ik zou hetzelfde gedaan hebben
maar ja kan er weinig aan doen dus nu hebben we maar aangife gedaan en hopen dat de verzekering alles betaald.Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.:mad::mad::mad:
Dus het einde was echt minder en de smet op mijn weekend:(:(:(
wat goed begon eindige slecht |
Dat is klote man. :( |
|
|
| Miss Proximus |
Jezus wat een kankerstreek zeg! Mocht je nog uitvinden wie t is...plaats dan ff een thread...ik wil je graag helpen wraak te nemen...:cool: Godverdomme dat gewoon op zo'n kutmanier je leuke avond verneukt wordt!
Hey sterkte! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Akira
Het erge is dat er een STINKERD in mijn auto heeft gezeten.:mad::mad::mad:
|
he he COOL :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ik ben dit wekand helemaal loos gegaan in de plaatselijke dicotheek. Was wel geinig, na zoveel weken niet uitgeweest te zijn. |
|
|
| Bellie |
Jajajaja dit was me weer een bruut weekend zeg.Zaterdag lekker gestampt op Qlimax en zondag naar Awakenings geweest.Ben nu ook echt helemaal gebroken.Maar ja dat was het het zeker dubbel en dwars waard.
Ennuh Akira.......Damn wat een kankerstreek.Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt.Kwam ik terug van trainen stond mn deur open.Kijk ik in mn auto,Radio en mn cd map met 50 cd's weg.Teringjoden zijn dat soort mensen....:mad:
GREETZ!! |
|
|
| moogwai |
| Echt kut man Akira :(... ik mag dan niet racistisch zijn maar het zijn wel erg vaak Marokkanen en Turken die zo'n vuile kut streken uithalen :mad: |
|
|
|
|