|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Atlantis3000 |
| Zaterdag in Zillion en was weer top als normaal... sommige oude nummers als Universal Nation en Cafe Del Mar, maar was weer flink knallen.. |
|
|
| Akira |
| Dit weekend begon fout en eindigde fout :(....ik zou eerst met twee meisjes naar de club van bas en ram gaan maar door een of andere reden ging het op het laatste moment niet door dus was in noodgedwongen om lokaal maar iets te gaan doen...nah ik kon ook wel met andere meiden mee naar NOW en WOW maar ja daar was een speedfreak feest en dat trek ik dus al helemaal niet dus dat ook maar afgezegd.nlokaal is er hier geen te doen alleen de plaatselijke kroeg nou daar werd dus een DJ event gehouden en dat was op zich nog best wel lachen...nou om een uur 2.00 lag ik in mijn bed totdat ik werd opgebeld omdat een vriend van mij zich helemaal had klem had gezopen en midden op straat lag heb ik in mijn goedheid die gozer ook nog es opgehaald... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
Dit weekend begon fout en eindigde fout :(....ik zou eerst met twee meisjes naar de club van bas en ram gaan maar door een of andere reden ging het op het laatste moment niet door dus was in noodgedwongen om lokaal maar iets te gaan doen...nah ik kon ook wel met andere meiden mee naar NOW en WOW maar ja daar was een speedfreak feest en dat trek ik dus al helemaal niet dus dat ook maar afgezegd.nlokaal is er hier geen te doen alleen de plaatselijke kroeg nou daar werd dus een DJ event gehouden en dat was op zich nog best wel lachen...nou om een uur 2.00 lag ik in mijn bed totdat ik werd opgebeld omdat een vriend van mij zich helemaal had klem had gezopen en midden op straat lag heb ik in mijn goedheid die gozer ook nog es opgehaald... |
haha......das inderdaad wel een errug triest weekend ......maarja jij bent tenminste nog ergens geweest ......dat kan ik niet zeggen .....geen last gehad van opvliegende boeren in omgeving B'veld trouwens ? :)
spreek je ;) |
|
|
| Bellie |
Club Time in A'dam
lekker gestampt bij Bas & Ram en Jordan (Bonzai Records)
Je moet echt een oogje openhouden voor die jongen.jezus wat kan hij draaien zeg.echt top avondje weer gehad dus.
nu weer een weekie werken en volgende week DNA-Party in Hemkade.
GREETZ!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Bellie
Club Time in A'dam
lekker gestampt bij Bas & Ram en Jordan (Bonzai Records)
Je moet echt een oogje openhouden voor die jongen.jezus wat kan hij draaien zeg.echt top avondje weer gehad dus.
nu weer een weekie werken en volgende week DNA-Party in Hemkade.
GREETZ!! |
haha ik wist niet eens dat je naar BAS & RAM was geweest !!
ik heb ze ook twee keer horen draaien , en het dak ging eraf !! ;)
die kunnen er echt wat van hoor ........:D |
|
|
| Bellie |
Ja was echt vet ouwe!!!
GREETZ!! |
|
|
| Remy D |
Ik ben nieuw hier maar ik zal ook even vertellen waar ik was.
Bij mij in de buurt kwam Laidback Luke draaien. Zijn set duurde 3 uur en het was echt wel beter wat hij liet horen maar het had wel iets harder gemogen van mij...
Trouwens nog even over DD...wat een vet FEEST was dat op een supermooie locatie en zoals Bellie al zei was het geluid inderdaad fantastisch en de set van TIESTO was echt buitegewoon VET...
Maar ik moet zeggen dat ik Jean 3 maal kut vond draaien alleen ze laatste half uurtje vond ik wel ok.
Ik kan echt niet wachten tot de 29e voor qontact.
Mazzel |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by M5
haha......das inderdaad wel een errug triest weekend ......maarja jij bent tenminste nog ergens geweest ......dat kan ik niet zeggen .....geen last gehad van opvliegende boeren in omgeving B'veld trouwens ? :)
spreek je ;) |
Hey VTA buddy :) het was inderdaad erg jammer allemaal maar het scheelt me natuurlijk ook weer es een hoop geld...Ja die vriend ging helemaal stuk omdat zijn meisie hem had gedumpt...
Maar ja ik ga zeker een keer die club van bas en ram uitchecken en dan enorm gaan stampen hehe met o.a bellie ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Akira
Maar ja ik ga zeker een keer die club van bas en ram uitchecken en dan enorm gaan stampen hehe met o.a bellie ;) |
Rofl.ok dan.Dus met zn drieen,Jij en M5 er ook bij :D
hahahaha
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| okay jij erbij en nog mooie meisjes en het feest kan niet meer stuk :D |
|
|
| Cold |
Mooie meisjes in de time??
Omg! ...vergeet dat maar oud.
Nix nada meisjes..
Have Phun |
|
|
|
|