|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Akira |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ja dat weet ik ook wel, maar zoiets had ik nog nooit meegemaakt, handen op je oren doen als DJ zijnde, omdat je de muziek te hard vindt. Ik kwam in de eerste plaatst ook voor de drank en de gezelligheid, maar als er dan ff leuke muziek gedraaid wordt kan je tenminste nog ff los:D |
HAHAHA ok het is ID erg triest als de DJ zijn handen op de oren zet maar dat is aan de ene kant ook weer erg lachwekkend om te zien hoor :D...ja ok ff los gaan is natuurlijk mooi meegenomen... |
|
|
| Miss Proximus |
| Mysteryland babeyyy!!! :) Eerst achter de bar gewerkt van 14.00 tot 23.00 in de Patheon (de tent van Q-dance)..en wat werd daar hééééérlijk gedraaid woo!! Die techno was zó hard dat ik me gewoon ging afvragen of dj Promo misschien bij de verkeerde tent was gaan draaien! haha...het werken was echt best relaxt (tot 21.30 want toen kreeg ik het druk)..nog ff gepraat met 1 van de Alpha Twins (je kan zeggen wat je wil..maar ik vond ze echt SUPERstrak..ik ben fan haha) en met Dana..heb d'r even gecomplimenteerd met d'r RETEstrakke set op Qlimax!!! En ze is zó lief!!! Wat een poepie!! Nou jah..om 23.00 dus klaar met werken..met 30 muntjes op zak..want ik had geen geld bij me..gelijk Bellie gebeld en als een idioot naar de Atomium (techno)geraced...Bellie opgezocht en aaaaaaaaaaaa!!!!!!!! WAT HEB IK HET TOP GEHAD!!!!!!:D OMG....echt gewoon bijna 18 uur in die muziek gestaan in totaal en ik heb me maar een half uurtje verveeld...toen begon het volgende pilletje weer te werken haha...echt Bel, ik vond het zó relaxt met jullie! :) alleen de terugweg was klote. Ik zou eerst met de auto terug, maar 't was vét druk op de parkeerplaats en we stonden er om 7.45 nog, dus toen moest ik de pendelbus naar Lelystad nemen, van daaruit met de bus naar Kampen, van daaruit met de boemel naar Zwolle, en van daaruit met de Intercity naar L'warden...12.10 thuis!!!! jeeezus!!! minder!!!! Ben nu net wakker en ik ga zo ff chillen bij me pa..even lekker verzorgt worden (hapje eten, glaasje drinken) :) Later..mét of zonder kater :p |
|
|
| Robvef |
Gisterenavond in Breda geweest. Eerst bij een maat van me twee Kanonnen achterover gegoten. Daarna met zijn 3en naar de stad. Eerst even in een cafe gestaan en tot mijn verbazing hoorde ik daar (de commerciele versie van???) DJ Tiesto - Flight 643.
Rond een uur of 1 naar de Graanbeurs geweest en daar verder aan de Apfelkorn. Rond een uur of half 5 thuis en lekker gaan slapen.
Het was een lekker weekend, gewoon een beetje zuipen :D :D :D
Greetz |
|
|
| Jukx |
Eerst ff bij een vriend van me in Leiden biertje wezen drinken... toen met zn allen naar Amsterdam geweest, niet veel bijzonders gedaan eigenlijk... naar het Cooldown-café geweest, was wel gezellig.
Wat alleen wel een beetje jammer was, was dat op de terugweg bleek dat de nachttrein ineens niet meer reed... moesten dus iets van 2 uur op de trein wachten!! (*&!@^#(*!#@%$@ NS!! |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by moogwai
Was zaterdag liever naar Mysteryland geweest.. maarja de animo was niet zo groot :(
Zaterdag eerst een verjaardagje gevierd :) en toen zijn we naar een tent in Duitsland geweest (e-dray).. was echt wel leuk en gezellig :D
Was alleen al de moeite waard om die typische Duitsers te zien, die denken dat ze de Man zijn :D :D
Muziek was goed... lekkere duitse stamptrance zoals Blank & Jones - Dff (Cosmic Gate Rmx) & Brooklyn Bounce - Born To Bounce, verder nog een leuke mix gehoord van Charly Lownoise & Mental - Wonderfull Days... altijd leuk als ik een zo'n classic hoor :) |
Jazeker, de e-dry ruled enoRm. Vooral met die vage duitse dj's...dj Claus, dj Ullie enzo :D 'k vind de e-dry eigenlijk beter dan bijv de time-out.... |
|
|
| Dj Lex |
| Noui eigenlijk niets bijzonders. mag ik dat ook posten? Nou ik ben niet uit geweest, heb alleen een paar wedstrijdjes gespeeld. Sport gaat voor. |
|
|
| Miss Proximus |
| jah..en je posts hoog houden op TA..relluh relluh! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jah..en je posts hoog houden op TA..relluh relluh! |
Ja net als jij. Jij wilde de beste vrouw zijn |
|
|
| Akira |
NOu ja dit weekend is er niet echt bijsters veel gebeurd...Vrijdag eerst een 60's party gehad wat op zich wel dik lachen was veel pruiken op enzo...daarna toch weer even de kroeg ingegaan.Dat was niet veel aan erg rustig enzo
Zaterdag naar *light geweest waar het op zich behoorlijk druk was...en milk inc was niet eens zo slecht :) dus het viel me erg mee.
Moreno kreeg daarna de taak om de zaal aan het dansen te houden.Hij draaide weer lekker ouderwets(lees flink kut)en de zaal stroomde als een gek leeg...Ik heb denk zijn hele set gezien maar kon me dit keer totaal niet overtuigen.Daarna draaide Bird toch wel weer een beter set van moreno dus het einde was wel weer es flink lachen en stampen.Ook nog es een danseres van *light ontmoet :D:D zeker een leuk meisje
Vandaag alleen op het strand gelegen en nu ga ik es lekker een ijsje eten :D |
|
|
| basvh |
ben het weekend naar de time out in gemert geweest, ik ben er al een paak keer geweest, toen was het wel gezellig maar afgelopen zaterdag was het echt superheftig. heel de tijd in de techno zaal lopen springen en dansen, die dj daar was echt bruut. hij draaide dat liedje van marcel woods-de bom echt kei hard, en in de grote zaal kwam tijden on the move kei veel snippers naar beneden. dus was heftige avond.
het enige minpunt was dat mijn hard het ritme van de bass ging over nemen, precies in de maat van de muziek ging mijn hart dus mee. was kei raar, en het deed heel pijn, heeft iemand anders hier ervaringen mee (ik had geen drugs gebruikt of zo, alleen pils gedronken en nog niet eens zoveel) |
|
|
| Blik |
| mijn weekend was best leuk op zich, eerst zaterdagavond ff ingedronken en daarna uitgegaan naar de Gompie in Den Bosch, was wel gezellig, ook goeie en lekkere Trancemuziek gehoord, toen zijn we om 1:45 naar de plaatselijke en beste discotheek van Den Bosch de Kings gegaan, wat dus geen reet aan was, gewoon hele foute kutmuziek en het was veels te druk, zijn dus na een halfuurtje daar weer weggegaan en zijn hem dus toen maar naar huis genokt en vandaag heb ik nog niks gedaan, beetje Formule 1 gekeken......... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by basvh
ben het weekend naar de time out in gemert geweest, ik ben er al een paak keer geweest, toen was het wel gezellig maar afgelopen zaterdag was het echt superheftig. heel de tijd in de techno zaal lopen springen en dansen, die dj daar was echt bruut. hij draaide dat liedje van marcel woods-de bom echt kei hard, en in de grote zaal kwam tijden on the move kei veel snippers naar beneden. dus was heftige avond.
het enige minpunt was dat mijn hard het ritme van de bass ging over nemen, precies in de maat van de muziek ging mijn hart dus mee. was kei raar, en het deed heel pijn, heeft iemand anders hier ervaringen mee (ik had geen drugs gebruikt of zo, alleen pils gedronken en nog niet eens zoveel) |
dat van dat drugsgebruik, weet je dat echt wel zeker ??:p |
|
|
|
|