|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Hey das vervelend Akira, had het nog niet gelezen. |
|
|
| TranceFool |
| Dat is kut man, al zouden die gasten nou eens gaan werken voor hun geld:mad: :mad: |
|
|
| Dj Lex |
| Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren. |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja joh die gasten zitten aan de drugs en hebben geen tijd om te werken en geen zin, want ze moeten met hun killa's buiten hangen, dus stelen ze maar voor hun dure kleren. |
he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur...:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by M5
he Lex ...die NEP Armani & Versace zooi die ze allemaal dragen is vast niet zo duur...:D |
haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
haha LOL, dus dat is bij jou ook zo. Denken ze nog dat ze tof zijn ook he |
he lex....dat is overal zo.....zo zijn ze allemaal..
ik meen me te herinneren dat Henkie_henk wel goed met ze kon opschieten ;) |
|
|
| Akira |
uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha
GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg
anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!! |
|
|
| Boss |
| eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... :D Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
uhm jongen we worden toch niet te rascistisch ??haha
GIsteren aangifte gedaan en nu maar hopen dat ik alles terug krijg
anyway ik plaats binnekort ff het nummer erop zodat iedereen hem ff kan stalken en weet ik veel wat...eigenlijk mag het niet maar hier toch ff het nummer 06-15206785 niet zeggen dat je het van mij hebt ;p
Heb er veel plezier mee en slacht die LIJER af...!!! |
Waarom mag dat niet???
Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Boss
eej, kunnen we fijn allemaal gratis sms-en naar die stinkerd gaan sturen... :D Iemand 'n origineel idee wat erin moet staan? |
Maakt niet uit wat. Als iedereen van dit forum hem 5 berichtjes op een dag stuurt wordt ie zeker wl gek, maar ik denk dat je gsm'tje dan in de sloot ligt hee. |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Waarom mag dat niet???
Ik heb nog best veel belminuten dus ik zal di gast is en belletje (Of 10) geven. We maken hem gek!!!! |
Uhm nou vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Akira
Uhm nou we hebben vriendinnetje heeft al behoorlijk rascitisch gedaan...maar ja bel hem maar op zet wel je nummer weergave uit hahaha anders heb je straks heel noordafrika achter je aan |
ja en dat motten we ook niet hebben eh, want je hebt zo en mes tussen je ribben bij die gasten |
|
|
|
|