|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Vrijdag ben ik naar Earth geweest in de Melkweg waar oa Sister Bliss draaide. En ze draaide errug strak vond ik. :D:D Kwam er heel toevallig nog ff tegen op de gang dus kon ik heel ff met er praten maar ze had best wel haast. Maarja het is wel een aardige en mooie vrouw. :D
Verder vond ik er echt geen ene moer aan in die Melkweg waar ik mij normaal gesproken toch prima kan vermaken. Maar omdat ervoor een ander feest was die ook met de 30jarige viering van OOR te maken had konden die mensen allemaal blijven. Maar wat een stelletje achtelijken bij elkaar zeg. De meeste waren ook nog is erg oud. Maarja volgende x weer beter.
Zaterdag ben ik voor de 2e x naar de Time-Out geweest en het was nog vetter dan de 1e x. Ik vindt het echt een supertent en ga er over 3 weken weer heen. En wat een een vrouwen daar. :D:D Verder niet veel meer te zeggen alleen dat de DJ's in de trancezaal echt goed aan het draaien waren. :D
Zondag ben ik ff naar A.I. geweest en vondt dat een goeie film.
Laterss |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by Remy D
Vrijdag ben ik naar Earth geweest in de Melkweg waar oa Sister Bliss draaide. En ze draaide errug strak vond ik.
|
aaaaaaaaaaa ik ben zoooooooo jaloers!! sister bliss ruled echt zwaar!!!!! jammer dat het zo'n eind uit de buurt ligt en dat ze niet in de o was ofzow!!!!!
blij te horen dat haar muziek je aansprak
later
michiel |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by esoterist
Dat willen jullie niet weten,ik ben naar de locale discotheek geweest hier in nunspeet(de joy) en was
binnen 1 uur weer vertrokken |
:stongue:LOL!!!:stongue:
Ik d8 dat ik de enige TA was die ooit in de Joy was geweest!!
Ik had een paar weekjes terug (21 sept) een familieweekend ergens in Vierhouten en toen het bier bijna op was zijn we op zoek gegaan naar een leuke kroeg om de rest van de avond door te brengen.. Uiteindelijke hebben we de taxi naar Nunspeet genomen!! Nooit geweten dat ze daar een discotheek hadden!
Was op zich wel lachuhh, stond ik daar met m'n neefjes en nichtjes te partyen in The Joy!:rolleyes: :eyes:
Mzzls |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Heb het dit weekend rustig aangedaan, want vorige wek aar belgie geweest, dus gewoon op zaterdag een bioscoopje gepakt met een leuk meisje, was trouwens niet het enige wat ik gepakt heb :D |
Ook nog een pilsje zeker :toothless :toothless |
|
|
| Akira |
NA een lange tijd afwezig te zijn geweest op het lekker oude TA forum kom ik nu toch weer es terug..
NOu dit weekend was weer eens ouderwets gezellig en ook nog es leuk..:DVorige week in de hemkade op de www.wastelandland.nl party was het op zich ook wel leuk maar ja moest er werken en het publiek is toch een tikkeltje anders dan ik..
Vrijdag zoals standaard weer de kroeg in en zaterdag lekker bij ome johan gielen lopen springen met M5 in STARLight. Ja het einde was wat minder doordat de damens/heren een beetje jaloers werden haha...maar ja al met al een gaaf weekend:D |
|
|
| -=WVG=- |
Oh ja Akira ik heb je hoofd nog op zo'n foto zien staan :D
Zelf heb ik nixz gedaan...Nou ja, FC Den Bosch zien verliezen en een beetje half-ziek thuisgezeten...:rolleyes:
Volgend weekend beter :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik heb een weeken h-e-l-e-m-a-a-l NIETS gedaan, en das ook wel es lekker, wat zeg ik, das heerlijk als je totaal gesloopt van de week ervoor bent.
Het enigste wat nog een beetje onzinvol was was het dwnhillen zaterdag (50+ km/h van een berg (knobbeltje in het landschap dus) afgestuiterd.
Greetz kolkiewolkie
mega oude thread dit trouwens... |
|
|
| Akira |
Dit weekend was op zich weer es goed lachen...vrijdag dit keer nier eens in een kroeg gezeten maar lekker bij iemand op een verjaardag gezeten wat natuurlijk weer lekker helemaal nergens op sloeg....hehe ;)Volle bak aan het gek doen...
Zaterdag wat mensen opgetrommeld om naar Starlight te gaan en het was zeker geslaagd!!!(hehehe henkie)MArco V draaide echt een super vette set met als ik het goed heb begrepen 2x god en als afsluiter simulated was echt zwaar goed :)Voor de rest was het niet zo druk dus dat was ook wel es beter had je tenminste de ruimpte voor jezelf...
De meisjes waren verder ook niet verkeerd hehe :D:D:D |
|
|
| Bellie |
Vrijdag naar Club Fusion geweest (Marcanti) was wel relaxed.Lekker set van Yves Deruyter.Zaterdag naar Club Item geweest waar Dj Scot Project zou komen.Helaas werdt ie gecancelled en kwamen de Warp Brothers hem vervangen.Bagger!!!!! pas toen bas & ram gingen draaien werdt het weer lekker.Zondag uitgerust voor vandaag,want vanavond ga ik lekker techno-en in de Nighttown met o.a. Laidback Luke & dj Jerome.
GREETZ!! |
|
|
| Dj Lex |
| Zaterdag vakantie voor deze zomer besproken voor de zomer. Biertjes vielen niet helemaal lekker, was het ook nog is volop druk in die kut disco dus was alweer half 4 thuis :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Akira
Dit weekend was op zich weer es goed lachen...vrijdag dit keer nier eens in een kroeg gezeten maar lekker bij iemand op een verjaardag gezeten wat natuurlijk weer lekker helemaal nergens op sloeg....hehe ;)Volle bak aan het gek doen...
Zaterdag wat mensen opgetrommeld om naar Starlight te gaan en het was zeker geslaagd!!!(hehehe henkie)MArco V draaide echt een super vette set met als ik het goed heb begrepen 2x god en als afsluiter simulated was echt zwaar goed :)Voor de rest was het niet zo druk dus dat was ook wel es beter had je tenminste de ruimpte voor jezelf...
De meisjes waren verder ook niet verkeerd hehe :D:D:D |
Zoals Akira al zei was het een uitermate geslaagd avondje..:)

De held van de avond :)


ikke had het ook naar me zin..:) enne owja... op innercity doe ik hetzelfde aan...dus spreeek me aan! |
|
|
| The Groove |
| Was dit weekend in The Groove! Daar hebben we een nieuwe DJ en die kerel draait gooooooeeed! Geen idee hoe hij heet, maar ik heb House of God, Flight 643, Tolerance, Recovered, Direct Disko, Twisted, Resurection en nog veel meer voorbij horen komen! :D |
|
|
|
|