|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Eerst naar de film geweest met o.a. WVG ADK en wat andere vrienden, waren naar Evolution geweest, was best wel lachen film, zaten echt droge stukken in.
Daarna zijn we maar weer eens naar mijn (stam)kroeg geweest, de Gompie dus......het leek wel golden oldies night, DJ Paul Elstak en Scooter werd grijs gedraaid, wat normaal dus eigenlijk niet zo is....naja, nog wel redelijk plezier gehad, maar niet echt een supertoffe avond gehad ofzo |
|
|
| New Wave |
Gewerkt in de klaveet...........die avond had een of andere kutboer een kop van een kip in een asbak gelegd.......zieke geest.......en ik mocht het weer opruimen........
Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP, Akira, ik kom jouw om hulp vragen kerel........
LATA |
|
|
| M_Peror |
Dit weekend m'n standaard zaterdagavond in DB verruild voor Eindhoven. Half uur rondgecrosst voor een fokking parkeerplek want ze hadden m'n vaste stekkie afgesloten (balen). Avondje doorgebracht in de Miller want afgesproken met mensen die we van vakantie kennen.
Niet echt een trance-tent maar er werd toch aardig wat goeie trance gedraaid dus heb een hartstikke toffe avond gehad. Alleen DJ moet nog ff oefenen met mixen verslikte zich een paar keer lelijk maar misschien hattie gewoon een slechte avond... ik niet in ieder geval :eyes:
Ga nu wat slaap inhalen want lag er na vijf in en om half acht weer eruit (zucht) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Dit weekend m'n standaard zaterdagavond in DB verruild voor Eindhoven. Half uur rondgecrosst voor een fokking parkeerplek want ze hadden m'n vaste stekkie afgesloten (balen). Avondje doorgebracht in de Miller want afgesproken met mensen die we van vakantie kennen.
Niet echt een trance-tent maar er werd toch aardig wat goeie trance gedraaid dus heb een hartstikke toffe avond gehad. Alleen DJ moet nog ff oefenen met mixen verslikte zich een paar keer lelijk maar misschien hattie gewoon een slechte avond... ik niet in ieder geval :eyes:
Ga nu wat slaap inhalen want lag er na vijf in en om half acht weer eruit (zucht) |
hey M-Peror, waar ga jij altijd uit in Den Bosch?? (want dat is Duketown voor de mensen die dat niet wisten) |
|
|
| M_Peror |
| Meestal Hof van Holland en dan door naar de Kings. Soms Jeronimus of Carrousel en jaja, ik kom ook wel eens in de Gompie (maar dat is al weer ff geleden). |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Meestal Hof van Holland en dan door naar de Kings. Soms Jeronimus of Carrousel en jaja, ik kom ook wel eens in de Gompie (maar dat is al weer ff geleden). |
ok aan de namen van de tenten te horen ben je dus al wel zeker een jaartje of 20, aangezien de Carrousel voor 21+ is.......om eerlijk te zijn vind ik DB maar een slechte uitgaansstad, ik vind de Kings namelijk ook niet echt tof, voor de rest zijn er geen andere discotheken (ja de Galaxy tel ik niet mee)
van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........ |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Meestal Hof van Holland en dan door naar de Kings. Soms Jeronimus of Carrousel en jaja, ik kom ook wel eens in de Gompie (maar dat is al weer ff geleden). |
ok aan de namen van de tenten te horen ben je dus al wel zeker een jaartje of 20, aangezien de Carrousel voor 21+ is.......om eerlijk te zijn vind ik DB maar een slechte uitgaansstad, ik vind de Kings namelijk ook niet echt tof, voor de rest zijn er geen andere discotheken (ja de Galaxy tel ik niet mee)
van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........(zal -=WVG=- niet zo blij mee zijn.......:D:D) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........ |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | om eerlijk te zijn vind ik DB maar een slechte uitgaansstad, ik vind de Kings namelijk ook niet echt tof, voor de rest zijn er geen andere discotheken (ja de Galaxy tel ik niet mee)
van mij mogen ze het FCDB stadion platgooien en daar een superdisco bouwen........ |
Sorry WvG ben het wel met Blik eens :D
Ik vind de Kings ook geen supertent, maar is toch wel OK. Zeker de muziek: DJ Henk draait wel goeie trance, ook eens wat nieuwer en minder commercieel spul (zeker als het al tegen 4uur loopt) dan de gebruikelijke tunes die je op zaterdagavond hoort in DB. Jammer alleen dattie het zo om het half uur moet verruilen voor R&B...
Maar persoonlijk ga ik ook liever stappen in Eindhoven, Rotterdam of Antwerpen maar dat vind mijn portemonnee niet altijd een goed idee. Den Bosch is op zich wel een goeie uitgaansstad als je van de cafés houdt maar voor trancEaddicts is het maar magertjes hiero.
En inderdaad die kinderdisco hoef je niet mee te tellen ;) Of maak ik nu weer andere mensen boos? |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP, Akira, ik kom jouw om hulp vragen kerel........
LATA |
NOu ja ik heb eigenlijk weinig gedaan beetje in de suyper kroeg(heiko's) gezeten hehe of niet dan tim???veelleuke meisjes en goed gezellig zaterdag naar twee vriendinnen geweest die terug kwamen van italie zeker weer super relaxt om hun weer es te zien...
UUh new wave ja wat je met zo'n 14 jarige moet ??dat is toch heel makkelijk als ze echt al mooi is gewoon ff lekker zoenen en net doen of je niet weet hoe oud ze is..:stongue:
Maar heb je dat meisje van mij nog gezien ??? uuuh ik zoek haar nog steeds..hehehe :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
| ik heb r wel gezien....en ze zoent oko wel lekker hoor j/k :p nehneh woepie!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP,
LATA |
En dat vond je erg!! Pedopas bij de hand en neuken voor het vaderland!!!!! |
|
|
|
|