return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 28)
View this Thread in Original format
aphex
quote:
Originally posted by The Groove
Was dit weekend in The Groove! Daar hebben we een nieuwe DJ en die kerel draait gooooooeeed! Geen idee hoe hij heet, maar ik heb House of God, Flight 643, Tolerance, Recovered, Direct Disko, Twisted, Resurection en nog veel meer voorbij horen komen! :D


Precies de playlist van de huis djs van de palace..
kolkiewolkie
GRMBL

thuis gezeten, khad de kop ZO vol met snot/bacillen/etc. zitten dat ik met gemak al het volk in 3 discotheken had kunnen 'besmetten'. en elke 5 minuten je neus leegsnuiten is ook niet de optimale bezigheid in het uitgaanscircuit

... het was dus weer een BOUTweekend:( :( :( :(

greetz kolkiewolkie
moogwai
Zaterdag ben ik nog naar in de Matrixx geweest.. waar ene Johan Gielen weer eens goed bezig was... die tent is zeker vet.. goede sfeer.. gezellig druk.. geluid vond ik ook erg goed... vooral bij platen als M.O.R.P.H. - Mxm Overdrive (Benicio Remix) en Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix).. wat klinken deze toch altijd super :)

Maar die Garderbode van de Matrixx is echt zooooooooo dramatisch... (de entree trouwens ook... hebben ze maar 2 van die metaalpoortjes.. veels te weinig).. godverdomme gewoon 50 minuten zitten wachten op onze jassen..:whip::whip::whip: terwijl wij al om 4.00 gingen... en de grootste massa nog moest komen :whip:
Akira
Dit weeekend zoals standaard vrijdag in de kroeg gezeten was weer goed gezellig :)....en zaterdag uiteindelijk na lang gezeur tegen mijn hoofd aan toch weer es naar starlight gegaan...Ja ed real had afgezegd maar ja de residents draaiden wel ok...Voor de rest Henkie en M5 weer es gemeet en dat was natuurlijk weer gaaaaf :D

Alleen op het einde bij dat ouwe gabber nummer twee keer op een glas gestaan waardoor mijn hele voet onder het bloed zat...bah bah :( het erge was dat mijn broek nog vies is geworden :)
Donna
mja ach je kan ook gewoon weer een oudje voor de dag toveren,origineel forum is dit toch,begin me er zowaar te vervelen denk ik
Akira
nou dan toch maar weer es op IRC spelen he donna ??hehehe
Donna
mja of gewoon een ander forum zoeken net zoals oa bellie heeft gedaan en meerdere met hem omdat t hier vaak zo saai en simpel als de tering is:)
kolkiewolkie
zeg donna, niet om vervelend uit de hoek te komen ofzo, maar IK hou je niet tegen....:p :p :p :D

groeten kolkiewolkie
Donna
hehe goeie die me tegenhoud als ik iets wil doen waar ikzelf zin in heb,dus is nutteloze info wolkje;)

En daar komt bij,jij bent ook niet 1 van de personen waarom ik hier nog blijf hangen,no offence tho;)
Akira
en waar staan die andere forums dan ???....Ik ben er namelijk ook een tijdjeuitgeweest

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Donna
hehe goeie die me tegenhoud als ik iets wil doen waar ikzelf zin in heb,dus is nutteloze info wolkje;)


Dat weet ik ook wel, maar ik had gewoon ff zin in een zinloze post, mag toch hoop ik?

greetz kolkiewolkie

ben trouwens ook wel benieuwd welke 'andere forums' dat dan zijn
Donna
Het start2dance forum bijv.
Heeft veel nuttige info en discussies,en zo zijn er best heel veel sites
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 
Privacy Statement