|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Blik
haha 4 gulden......!!! en ik dacht dat 3,50 duur was en uitzuigerij......dat is inderdaad wel klote ja.........dan ben je al minstens 50 piek kwijt voor een avondje........entree en 10 consumpties |
ja idd tegenwoordig is een biertje echt super duur in discotheken.
Hier een overzichtje van een aantal discotheken in nederland met hun bier prijs;
* More f5,- (!!)
* Mazzo f4,-
* Melkweg f3,75
* Paradiso f3,75
* 013 f3,-
* Nighttown f3,75
* Now&Wow f3,75
* Tivoli f3,75
* Effenaar f3,-
* De Danssalon f4,-
* Doornroosje f3,-
* Supperclub f4,50
(bron; BG-magazine ;) ) |
|
|
| New Wave |
| wow, dach da ik alleen werd afgezet......blijkbaar niet........het zijn ook wel een partij schoften die bobo's van die discotheken......... |
|
|
| Eye-Riz |
tja, dan moet je maar naar leuke feestjes gaan! :p
Wij proberen normale prijzen aan te houden: hooguit 15 piek entree en het liefst gewoon 2,50 voor een drankje. En voor buitenfeestjes (de leuksten!!) betaal je natuurlijk GEEN entree. En neem je je eigen drank mee :p :p :p |
|
|
| moogwai |
't was me het weekendje weer.. :D
Zaterdag voor het eerst sinds de carnaval naar de Time-Out geweest.. waar het nu eindelijk weer eens "ouderwets" supervet was.... door de vakantie is het niet zo druk als normaal.. en de muziek was echt super.. zowel in de club als in de Top 40 zaal.. Met als hoogtepunten Angelic - Can't Keep Me Silent (Dumonde Remix) !!! en Sonic Inc - Taste Of Summer (Fire & Ice Remix)... maar ik heb geloof ik alleen maar goede nummes gehoord... Joyenergizer, Picotto - Verdi, Such is Life (deep dub), Marcel Woods - De Bom 2001, Flight 643.. etc
Zondag het record internetten van mij verbeterd... 5 uur (oei.. dat wordt de telefoonrekening zelf betalen :( )
Gisteren naar de wereldberoemde ronde van Boxmeer (wielrennen voor de kenners ;) geweest)... eerlijk gezegt meer Bier als wielrenners gezien (zabel had in ieder geval gewonnnen)... onderhand 100 piek opgemaakt gisteren :eyes:
De Ronde is het echt helemaal hier... hele volkstammen komer er op af... pa's en opa's zat. Alleen kloten dat alles al dicht MOEST van de gemeente om 1.30 en dat de Politie overal op de loer staat..
Wel lastig voor mensen die graag wildplassen en geen fietslicht hebben :p :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
't was me het weekendje weer.. :D
Zaterdag voor het eerst sinds de carnaval naar de Time-Out geweest.. waar het nu eindelijk weer eens "ouderwets" supervet was.... door de vakantie is het niet zo druk als normaal.. en de muziek was echt super.. zowel in de club als in de Top 40 zaal.. |
en wie zij nou altijd dat het "top40" zaaltje van de time-out gewoon tof is............nou hè...............precies ja, deze gozer hier.........maja, ik kan op bijna elke soort trance-muziek een goeie tijd hebben, als het maar niet te soft is..... |
|
|
| magrec |
| Ik ben naar clubeve geweest foto's komen asap. |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
en wie zij nou altijd dat het "top40" zaaltje van de time-out gewoon tof is............nou hè...............precies ja, deze gozer hier.........maja, ik kan op bijna elke soort trance-muziek een goeie tijd hebben, als het maar niet te soft is..... |
Ja. die zaa is echt wel super als het maar niet te druk is.
Ik snap alleen niet waarom ze een Tiesto of Johan Gielen niet in de Top 40 zaal laten draaien.... dat zou echt super zijn :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ja. die zaa is echt wel super als het maar niet te druk is.
Ik snap alleen niet waarom ze een Tiesto of Johan Gielen niet in de Top 40 zaal laten draaien.... dat zou echt super zijn :) |
de laatste keer dat Tiësto draaide in de Time Out draaide hij gelukkig ook in de top40 zaal alleen toen was het nog te druk :( :p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
de laatste keer dat Tiësto draaide in de Time Out draaide hij gelukkig ook in de top40 zaal alleen toen was het nog te druk :( :p |
Kut.. die keer heb ik dus gemist :( :( |
|
|
| Miss Proximus |
In de discotheek waar ik kom...àls ik op stap ga in mijn oersaaie stadje...doaar heb je bier voor een piek!!!!! w000t w000t
ALs je nl. voor half 1 binnen bent koop je een kaart van een geeltje en daar komen dan 25 streepjes op, bier/fris 1 streepje, binnenlands gedistilleerd 2 en buitenlands 3!!!!! EN aangezien ik ook nog alle barluitjes ken van college..krijg ik 3 straaljagers en 5 bier voor 6 streepjes hahaha LOLOLOL wie gaat er morgen mee op stap? :p |
|
|
| Boss |
| WTF is 'n straaljager?? :conf: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Boss
WTF is 'n straaljager?? :conf: |
daar ga je hard van! :p :p |
|
|
|
|