|
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| HAHA, die zijn coole acties, ik ga ook meedoen!!!!!!!:D :D :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
| ...Telefoon gesprek... |
|
|
| KillSwitch |
Hehhehe die is leuk jaah !
Zo iemand verwachtte ik eigenlijk ook aan de telefoon toen ik dat nummer probeerde te bellen |
|
|
| moogwai |
Haha.. altijd leuk Henkie :)
hier is nog een gesprekje... nog iets harder :D |
|
|
| Henkie_henk |
| hahaha deze ownd zwaar ja! haha... |
|
|
| Boss |
| Haha ! enoRm goed henkie en moogwai ! Prachtig :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| Haha ik had ze allebei al is gehoord, maar altijd leuk. Hey die henkie heeft geplaats is eigelijk veel langer. Nog en minuut langer. Echt geweldig |
|
|
| Henkie_henk |
| Klopt ja ;) maar er kon niet meer ge upload worden :D Na 60 keer probere :) |
|
|
| Miss Proximus |
looooooool!!!!!! :D :) :D
Ik ga i.i.g goed de dag in nu......jeezus Henkie..hahaha...jij bent echt debiel!!!!! Meer meer!!!!!! hihi |
|
|
| tango |
haha, dat is wat lijpe . :D
Ben jij dat zelf henk, op dat gesprekje?
grtz,
TNG |
|
|
| Robvef |
Nee volgens mij niet. Wij hebben hem hier op kantoor van de site van Patrick Kicken afgehaald. Maar daar kun je hem niet meer vandaan halen. Volgens mij heeft ie er problemen mee gekregen.
Is ook wel een beetje te begrijpen, maar hij blijft goed!!! |
|
|
| Akira |
Hey iedereen bedankt voor het stalken van die ranzige STINKERD!!! hij neemt in ieder geval zijn GSM niet meer op hahaha dus dat is wel heel erg mooi :D:D
Ik denk dat ie wel meer dan 1000 sms;jes heeft gehad in een paar dagen tijd dus dat is wel een record...ja verder is ie natuurlijk ook wel 1000x uitgescholden....
ANyway gisteren weer een dik uur op het burea gezeten wat natuurlijk weer erg erg saai was maar ja het moet van de verzekering dus dat is allemaal wel minder.Maar nogmaal bedankt he!!!:):):):):):):):):) |
|
|
|
|