return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Robvef
Veel succes. Dat je het maar mag halen en je weet het he.
Als je slaagt, gebak voor iedereen. (Zal een beetje moeilijk gaan, maar ok)
M5
hahah !! eindelijk dan !! ik mag de weg op :D :D
Akira
Hardstikke gefeliciteerd hendrik!! nu kunnen we samen gaan stampen hehehe :D :D :D
Remy D
Dat je maar veel rijplezier mag hebben!!!!
Remy D
Ik ben zaterdagavond niet weg geweest omdat ik zondag om 6:00 moest werken:(.. Dus ben ik op mijn kamer maar ff uit mijn dak gegaan op de nieuwe cd van Sander Kleinenberg, maarja het is toch anders :).
TranceFool
Gefeliciflapstaart M5!!!!!!!!!!!!!
Akira
quote:
Originally posted by Robvef

LoL :)
En dat vind jij erg, dat je door een meid word aangerand. LoL :)


NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha
:D :D :D
Remy D
quote:
Originally posted by Akira


NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha
:D :D :D


Ken net!! ;)
M5
quote:
Originally posted by Remy D


Ken net!! ;)


he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! :) :) 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !! :D
Remy D
quote:
Originally posted by M5


he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! :) :) 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !! :D

Hahaha is die 20:) Dan is het inderdaad een beetje jammer. :) Maarja had ze der wel al haar op ;)

Akira
quote:
Originally posted by M5


he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! :) :) 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !! :D


Hendrik wat flik je me nou??;) ;) ;) als ze niet wisten dat ik 20 was dan was de schade enigzins beperkt...hahaha Nou ja vergeten zal ik het niet want het is achteraf wel dik lachen geweest...

quote:
Originally posted by Remy D

Hahaha is die 20:) Dan is het inderdaad een beetje jammer. :) Maarja had ze der wel al haar op ;)


Ja erg jammer zelfs haha nou ja zover ik me kon herrineren was ze niet natuurlijk kaal...;)nee hoor ik heb niet eens echt lopen voelen..beetje aan haar borsten...zij was drukker bezig..haha zij probeerde mij broek naar beneden te trekken.Maar dat had ik nog enigszins kunnen voorkomen...:)
Akira
Zo dit weekend was zeker weer leuk....vrijdag lekker de kroeg ingegaan en een super leuk meisje ontmoet:D :D,zater naar shockers ja ik vond het zeker wel een leuk feestje hoor maar ja ik ben niet de grootste techno fan maar toch heb ik me gped vermaakt en wat stond de bass hard aan bij luke slater...ik werd gewoon weggeblazen.
Jeff mills nog de bells gedraaid en dat was zeker ff flink genieten :D :D al met al een geslaagd weekend
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement