return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Wat hebben we dit weekend gedaan?? (pg. 8)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
zo hé geld over ofzow? haha :)
ik heb helemaal NIETS spannends gedaan! Alleen gewerkt in t Kurhaus Scheveningen! (wat ben ik dul!)
Bellie
quote:
Originally posted by Miss Proximus
zo hé geld over ofzow? haha :)
ik heb helemaal NIETS spannends gedaan! Alleen gewerkt in t Kurhaus Scheveningen! (wat ben ik dul!)

hahhaa nee hoor.had ik maar geld over :)

maaruh.........werken in het kurhaus?????hahaha best leuk!!!
:D

GREETZ!!
moogwai
Ehhh.... ge-internet dus :D

Ik ben voor het eerst dit jaar het hele weekend thuis geweest :o
Remy D
Was vrijdag in de Waakzaamheid op Dreamdance. En dat was zeker kewl. Het was alleen een beetje rustig. Maarja Johan Gielen draaide een strakke set. Maar Marco V was echt weer helemaal top. :D:D:D:D Heb ik ook nog ff mee staan praten en het is echt een relaxte man. :) Gister ben ik weer eens in Haarlem uit geweest en dat was echt 3 x maal kut. Maarja volgende week komt bij mij in de buurt Piet Bervoets draaien en dat wordt wel weer lekker knallen. En nog 2 weekies en dan is QLIMAX :D:D:D:D:D:D:D:D:D
djiwan
heb geen ene reet beleefd dit weekend, was in een lokale kroeg waar ze alleen maar bagger draaiden het best was nog barthezz....... het leukste waren nog de meiden.....

Conclusie : Muziek en meiden ZOGEN
Robvef
Dit weekend in Tilburg gaan stappen. Eigenlijk alleen in Cafe Uit gezeten. Op zich wel een leuke tent, maar niet elke week. A.S. donderdag Jazzfestival in Breda. Niet voor de muziek, maar voor de gezelligheid en het wordt nog goed weer ook.

Greetz
Bellie
Ik ben naar QLubtempo #4 geweest in de fun.Was heel phat.
Nog 1 weekie en dan ga ik een van de vetste weekenden tot nu toe meemaken.Zaterdag naar Qlimax en zondag naar Awakenings.Heb er echt hele vette zin in..

GREETZ!!
Nastra Azzurro
Ik heb vrijdag op een boot gedraaid op de kaag (kna misschien me doorbraak beteken:D :D )
Ik heb zaterdag gesnowboard in Zoetemeer en Ben ook naar 4elements gegaan in de ahoy....dus nu zit ik hier met in Spierpijn...maar een vette weekend gehad....later
Remy D
Ik ben gisteren naar een Feest geweest in de buurt en daar kwam Piet Bervoets draaien en die draaide echt superSTRAK. :D:D Het enige nadeel waren de vele kleine kinderen.:(:(:(:(:(:(

En nog een weekie en dan eindelijk naar QLIMAX :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Boss
Lekker relaxed naar een verjaardag geweest... Alleen ben ik op de terugweg enoRm hard van m'n fiets geflikkerd :( 'n vet slag in m'n wiel... kut man :( :(

Remy D
quote:
Originally posted by Boss
Lekker relaxed naar een verjaardag geweest... Alleen ben ik op de terugweg enoRm hard van m'n fiets geflikkerd :( 'n vet slag in m'n wiel... kut man :( :(

Hehehe dat kan gebeuren natuurlijk. :)
Akira
Dan ga ik maar weer es mijn belevenissen van dit weekend vertellen.JA vrijdag altijd standaard in de kroeg waar het dit keer niet echt top was.Ja zaterdag naar de time geweest de club waar bas en ram weer lekker doorbeukte totdat jurgen begon toen ging het tempo meteen naar beneden wat voor mij een reden was om naar huis te gaan.het was wel een geslaagd avondje hoor :D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 
Privacy Statement